2018年4月3日星期二

生日在台北:馬太郎燒肉

有朋友問我:去邊度搵咁多未去過既餐廳?我就一定無買書,只要在面書睇幾個Page(例如鄉民食堂),已經好多介紹,再自己消化一下是否值得一試就可以。不是次次都得,亦有中過伏,不過其實都可以睇得出,究竟果一篇係廣告,定係真心食評。

今次介紹位於中山區,從日本來台所開燒肉店馬太郎。據聞在日本係提供馬肉,不過台灣並不容許,不過店家提供肉類質素高,就算係吃到飽套餐,肉類質素非常可喜。

不如先介紹店家NTD699任食兩粒鐘套餐:
兩粒鐘,任食,包飲品。主要係豬牛雞加蔬菜,陣間再俾你地睇睇肉類有幾靚;另加NTD399可以飲一大堆酒精類,不過我建議唔需要,你想飲,單叫比較實際,你諗下兩粒鐘你飲到佢三四杯先回本。
  
真正炭烤,裝修闊落,抽風夠強勁,食完絕對唔會一身烤肉味。
  
無花無假,牛肉真係靚到不得了,你睇油花分佈都知。此等價錢吃到飽有如此質素牛肉實在好得。
戰斧豬排,厚切紐約客牛排,厚切伊比利黑豬,份量十吹,肉質高,絕無將貨就價。
 
自然豬培根,梅花,德國香腸,雞腿肉,無投訴。侍應仲會提醒不同肉類最佳烤法。除此以外,白飯/咖喱飯任添,蔬菜種類好多,我就最鍾意泡菜與及呢個洋蔥沙律:
吃到飽套餐另外可以以NTD195點呢個博多牛腸鍋,料多,但個人覺得味道淡,白麵豉不足。
 
另外單點呢個NTD420厚切牛舌!呢個一定要點!因為侍應幫你烤好,然後有十二粒,火喉剛好,如此厚切牛舌實在人間美味,不能不點啊!想知烤果陣係點可以睇呢度
此店水準可喜,而且店員服務好,裝修又唔錯,基本上下次同朋友去台北真係值得一試,但一定要訂位,因為真係幾爆。想食好D,佢好似有A5和牛提供,價錢當然嘩嘩聲咁啦。

沒有留言:

發佈留言