2017年11月13日星期一

一個麻甩去東京:第二天(下)(Snoopy Museum、屋台屋博多劇場)

從Mori Tower徒步到Snoopy Museum大約十分鐘:Snoopy Museum我會建議大家在網上預先買票,可以平二百日元,不過同時要注意,票是買了某一天就只可以某天才用。

到達場館,首先到票務部用確認電郵取票,然後會得到一張非常精美的票,是當天推出的四格漫畫,所以三百六十五日的票都會不一樣(問你點儲齊)。

然後入場,應該先去影餐飽,有一間房有好多人物豎立,另外有好幾塊可以俾你囉係手影相既:
  
 
場地每半年換一次主題,今次遇到是Love Is Wonderful,陣間講講有乜關主題事既展品,首先係常設部份,我最鍾意呢幅牆,用上四格漫畫砌出來的:
 
另外當然有屬於很有歷史的展品啦!
 
跟住有一部屬於Love is wonderful既動畫影片播放,當然不可以拍照啦!講述不同主角的明戀暗戀,有睇開Snoopy一定認識的!之後就逐對主角有不同展區:
 
 
 
此主題的確適合情侶入場,因為,粉紅泡泡不斷出現:
  
 
臨離開場館,有另一部卡通,是我非常非常喜歡,很溫暖,很有愛。
好,其實展館不大,不過不緊要,購票入場,紀念品館才是大家的破財位,因為真係好多野買!
  
  
是的,有部份商品,講到明只有此館才有,而且買果陣仲要Show票,每人都有quota。我買左乜?
 
 
個罐勁靚,而且真係密封罐,有咁多塊朱古力曲奇,好食既,1000日元。
呢幾架期間限定係幫朋友買既。

好,都夜喇,出番黎要醫肚,行行下見到一間叫屋台屋博多劇場,賣串燒與及博多下酒菜:
我被安排坐吧檯,睇住師傅炮製美食,口水直流:
串燒由百二日元到三百五日元不等,大部份都好食既,只係雞皮唔夠味,無問題,自己再調味。
沙律菜是高麗菜配上昆布條,我就點左鹽檸檬梳打。
調味料旁放左呢樽,係乜東東呢?我即時問日文耍家既朋友,解釋我知係食三粒係可以防醉之類既,又岩既,居酒屋係咁飲,做好防備是需要的。
芥末明太子,睇住師傅烤香再上菜,好岩送酒!
日本面豉炒牛腸,蔬菜好多,好好食。
仲有呢個此店好出名煎餃子,配上柚子胡椒醬加餃子汁,好香口!
呢間舖好好feel食物又好食又唔貴,有好多鍋物我無機會試(因為份量太勁),而且開得夜,好似仲有表演睇(唔知係咪二樓)。有機會於六本木可以試試此店!


沒有留言:

發佈留言