2017年11月17日星期五

一個麻甩去東京:第四天(上)(蛋包飯,根津美術館,便利店甜點)

故事講到第三日因為有雨而帶不夠衫,所以當晚享受黑毛牛回酒店立即食藥去訓。所以,第四天不算早起,但亦想到希望去哪。

不過行至地鐵站時,終於忍不住走入旁邊的Wendy's:香港人集體回憶之一,我就非常懷念佢地既墨西哥肉醬飯喇!

點左個六本木漢堡,一杯無糖紅茶,芝士肉醬薯條(牛油果醬係任添的)。咪理我啦,回憶這回事真係好重要。

搭車去銀座,出站位置係銀座既歌舞伎座,一幢應該有表演睇而且外型非常有霸氣既現代建築物,因此,被吸引著影左幾張相:
 
然後到旁邊的喫茶YOU,希望食佢地好出名既蛋包飯。十一點,已經排晒長龍,都係本地人。
結果排左一粒鐘入場,當然點蛋包飯啦!

蛋,好滑好滑好飽滿,蛋香就一般,牛油味濃,的確處理蛋既技巧同火喉好好,若果用既蛋再靚D就真係非常不得了喇。不過食呢個套餐我另加甜品,這是驚喜:檸檬Jelly:
 
自家製,Jelly入面有檸檬皮,清甜,配上既檸檬雪糕更加不得了,此甜品俾我既驚喜比蛋包飯更多。

食飽,出發往表參道,目的地係根津美術館。沿途名店林立,所以當到達美術館,感覺好不一樣。
這個展館分室內與室外,室內展品並不太吸引我(佛像或者是中國的文物),期間限定展區展示日本劍的藝術我又不大興趣,不過,我來的目的是室外,很幽雅逸靜的庭園。
 
庭園很大,而且當中有好幾間舊式日式木屋,若果另外買票可進去由專業茶道師示範並品茗,所以當日見到很多身穿和服的本地人,很尊重這個地方。
 
其實,單單在外面閒逛,已經非常寫意:
 
 
 
 

另外,若果預早購票加訂,係可以享用美術館既和果子。我好喜歡庭園,若果唔係當日侵侵到訪成天都係直昇機嘈到死,係非常完美。

離開,行經Lawson又剛好有朋友在面書報料,立即進去買左個Lawson與Godiva合作期間限定榛子朱古力批:
 
 
好好食,最重要係,抵!既然寫開,又介紹下我呢幾日食過七仔既甜品:
圖上果個唔駛介紹啦,圖下果個,超邪惡忌廉卷蛋,重點在忌廉:軟、輕、滑!係香港無乜幾可食到既質素,真係不得了!
先介紹圖右:呢個北海道唔知乜乜泡芙,輕甜,好唔錯;但點都不及杏仁豆腐!百五日元,可能同百貨公司名店賣既唔差太遠,我係可以日日食都唔厭奈何,我咁多日只係見過佢兩次(第二次仲要臨番香港係羽田七仔見到),極極極極極之推介!

好的,應該會用多一篇完成剩低既東京之旅,多謝大家。

沒有留言:

發佈留言