2017年11月18日星期六

一個麻甩去東京:第四、五天(新宿炸串店、東京郵局)

離開根津我因為有需要再去ASOKO買買買,所以決定慢慢行過去。由北青山行去原宿,沿途都是住宅、小店或Gallery,很舒服的,特別係穩田商店街,行街精喜歡,散步的喜歡,影相呃like都喜歡。

點解呢?沿途有名店,有歐式建築,又有聖堂——不過要注意喇,若果你同女朋友一齊的話,而你又拖左佢好耐都未結婚,呢一區真係唔好黎,我一邊行一邊發現,聖堂附近好多結婚相關舖頭,嗯,你懂的。


 
到達原宿,未行到ASOKO見到時計倉庫TOKIA,我就成日俾我細佬話我唔好好買番隻錶,咁就入左去,咁就一邊睇一邊What's app問佢意見——用途有二:問好唔好睇與及問抵唔抵,佢好勁,真係即刻幫我check番有部份香港買仲抵。結果,我買左呢隻:
 
牌子見到啦,表示係Made in USA既(我係咪應該信日本人先),其實最重要係錶面大錶帶好睇與及只係一千三百蚊港元左右!

是次旅程最後一頓晚餐,我又試亂入,走左去新宿立吉,食乜架呢?炸串!六點二十分到達外面坐左好多人諗住都無乜機會,典知查詢一下,佢地問:一個小時後可以嗎?當然得啦!我咪去附近百貨公司行下囉!

入座喇,玩法係咁:餐廳內有四個師傅主理位置,每個師傅招呼十個客人左右,師傅就密密炸逐串遞俾你食,每串180日元,食完計數。咁你會問:食乜?有冇得揀呢?坐低師傅就會問你有乜唔食,然後佢就會在你無預計之下逐串上。
 
蔬菜免費(不過第一轉之後再俾你既只有菜,但非常新鮮爽脆),第二幅相較遠在餐牌旁係用水裝住既芫茜,原來又係俾客人隨便食架播!我要提醒一下,此店,完全無英文Menu!我比較好運,第一,呢位師傅好努力逐串介紹係乜(雖然好多時都唔係好明),第二,我旁邊坐左對後生本地情侶,男仔英文好好,不時解釋我知食緊乜,仲有,佢話當你話ダメ(Da咩)叫師傅唔好再上俾你,你係可以從menu點番你未食到又想食既炸串。
餐牌,都伙日文啦,每個月會轉。大家見到喇,成set有四十幾串播!咁我食左咩呢?
 
 
 
 

我又無理由貼晒咁多串出黎架係咪先!首先講番,此店炸串水準好高,炸漿好薄,食材新鮮。師傅每一串都話我知要點邊一款調味料,真係每一串都係驚喜。咁我大約都有記低我食過乜既,我就食左廿八串,有甜薯蓮藕煙肉原條露筍芝士菇銀杏蕃茄小黃茄,海老(有兩款)雞肉豬肉鴨肉牛肉鱚魚魷魚蟹鉗大蔥香腸墨魚青椒咁咁咁。我表示夠皮之時,師傅話該店最高紀錄一個人食左一百七十一串——我呢就好滿足架喇,食,係享受黎既。

再提醒一下,此店,無得訂座,你可以黎登記咁咁咁。我非常推介!

最後一天早上,執好行李未Check out係有地方要去既,目標是郵局,但都要醫肚,所以見到松屋又諗今次好似未食牛肉飯,就入左去喇:
呢碗叫「高級日式橙醋蘿蔔泥牛肉飯」,係牛肉高級,咁呢碗連湯四百三十日元。

做乜去郵局呢?因為我答應兩位姪女買郵票俾佢地,所以就去左六本木郵局,藏身於Tokyo Midtown商業大廈內,我都要問一問人先搵到。
 
我行埋去,要解釋「Can you show me those special stamps?」咁職員小姐就囉左成本俾我揀喇!睇下我買左乜啦:
 
 
我家小朋友就唔想我買玩具,咁我覺得日本郵票又靚又有教育意義,的確係好唔錯既手信選擇播!

Check out後最後一站,到達大手町,商業區黎既,做乜呢?約左Mr. Riceball食飯,旨在聚頭啦,亦要體驗下上班族係食乜:
千幾yen既壽司套餐係非常抵玩的。
然後佢帶我行去嘆露天正咖啡咁!最後番酒店前,走左去東京站:
買左一份重要手信俾自己帶番香港:
 
日本便當又典可以唔食呢?仲要帶番黎香港先食,咁旅程先完美架嘛!

今次七年後再去東京實在好開心,仲心郁郁想再去添!2018?睇睇點!

沒有留言:

發佈留言