2017年11月14日星期二

一個麻甩去東京:第三天(上)(再戰築地場內外)

喂又係我,第三日的確早左少少出發,乘坐日比谷線到達築地,步行約五分鐘到達築地市場。無錯,尋日無開,今日當然要先入場內。

對於部份無乜概念既遊客(特別係洋人啦)只會望見邊間吸引就去排,越近市場出口就越多人排。所以,節目有介紹過既專賣貝類壽司既岩佐壽、與及旁邊做無菜單壽司料理既竜壽司我於九點到達都開始有人龍,反而賣蟹肉意大利麵既Tominaトミーナ就無乜人排隊。

不過今日第一餐目標明確,我走到去壽司大果條巷,人龍多到嚇死你,而且唔係一間而係幾間都咁排法,壽司大,食炸蝦既八千代,獨有六法茶漬海鮮丼既SHOU鮨晶(雖然我肯定門外都只係食Omakase)都打晒蛇餅,而我一心想去食,係小田保既吉列蠔定食:
 
到達時前面有八個人結果都等左半粒鐘(原因請詳見《餐廳文化》一文),坐定定喇,餐廳就係咁細間:
 
點了吉列蠔定食(1,650日元),是要慢慢等慢慢等,等到有得食喇:
 
有三件吉列蠔亦有三件煎蠔。首先,蠔非常鮮甜,不過我都要非常坦白,老師傅當日炸出黎係有少少過左火,不過炸漿好薄好脆係真既,亦所以煎蠔更好食。他他醬是自家製的,其實食完呢個餐(加埋支Asahi)係好滿足既。

離開,見到壽司大旁的愛養珈琲廳,於是入去嘆番杯齋啡先。
 
450日元一杯,好喝,而且那份情懷與悠閒感覺也要算進去:當你在嘆啡,睇住外面排晒隊等食壽司既,對比好大。
飲飽食未夠,但需要散散步。我曾經掙扎好想入去隊個蟹肉卡邦尼,但我知道唔可以咁。
再到場外,鮨國同一條小巷另一邊走進,在兩家店買了手信,其中一家築地100都有介紹,價錢約1000日元三至四款,好划算亦好容易係咁買係咁買,重點係你可以試食先買。咁又要買俾屋企人又要買俾同事,呢度一次過攪掂晒。
 
大受歡迎,同事特別點名稱讚呢個蕃薯條,原甜味已經殺晒。行到咁上下,我下一間目標係壽司店。本來想搵節目介紹既秀德二號店,但行經好似無開門,於是自行找秀德本店。要講解番,秀德本店不好找,在鮨國右手邊有北海番屋,再旁邊有一小巷,我發現有人排隊,又見到秀德的燈籠,我搵到喇!
我前面企左六個人左右,我亦唔知舖頭得幾大,最後等左三十分鐘入座。舖頭得十個位,全都係食壽司套餐,由2,900到8,000共四款,我選第二貴既6,000日元。師傅炮製既係赤醋壽司(即用日本紅醋製作壽司飯),所以特別好食。
 
上圖乃師傅所用之赤醋與岩鹽。咁係呢度又要多謝幫我將食過既翻譯中文名俾我,我先可以話俾大家知我食過乜咋!
 
第一件叫羽太,是一種斑魚,配上鹽、大葉碑及鮮檸汁;另一件是平目魚,配上醃蘿蔔善,完美的組合。
此帆立貝壽司,帆立貝來自北海道,肥大肉厚又鮮味,配上海鹽及青柑汁,滋味無窮!
 
赤身,輕抹醬油,魚靚,配上赤醋飯實在不得了;旁邊呢件海膽壽司,呢個層層疊既狀況,都唔駛點話你地知有幾好食啦!
 
赤貝,師傅通常都會將塊赤具割一割然後大大力撻落壽司檯(我第二次見相同處理手法),爽甜脆口;旁邊的鰤魚,咁肥美油光咁靚,實好食架。
 
你知唔知我睇住師傅用火槍炙白子到真係放係我面前有幾心急呀?你知唔知放入口果種Creamy感覺有幾美好嘛?
 
又點能夠無拖羅呢?跟赤身的確有分別,油份較多,這是中拖羅。另外是穴子,好味!
 
最後是手卷啦,你問:六千日元值唔值呢?我覺得值,因為是好高質食材,仲要係赤醋壽司,與及如此隱密的小店,去旅行唔係唔好有錢亂駛,但駛得值係好重要既一份體驗。

好喇,既然你仲睇到呢度,築地100我真係有做左少少功課執左個地圖既(唔係所有舖頭啦,我鍾意果d啦),係下年三月築地市場搬出之前,有需要咪囉我個地圖去參考一下囉。

沒有留言:

發佈留言