2017年10月25日星期三

台北的展覽:Lino Tagliapietra玻璃之神亞洲展

就係好似一直仲有未介紹,終於望到屋企個Tote Bag,記起喇!是次去台北閒遊之時一如以往去松菸文創,我就當然做定功課知道有無展覽先出發啦,其中有呢一個:琉璃工房主辦,威尼斯玻璃藝術家Lino Tagliapietra亞洲區第一次展覽。

我係非常喜歡玻璃藝術品,所以好多年前都曾經參觀台灣琉園水晶博物館,已經開心到不得了,因為玻璃藝術品變化多端而且永遠有一種清涼感覺。今次係國際大師級,就算要俾入場費,都絕對值得參觀。而我仲介紹當然有原因:展覽展期到明年三月四日。



好,對於好計數既香港人,講解一下,入場費NT$240,差不多六十蚊港紙,展覽之餘仲有其他得著,先介紹一下展覽先:
 
 
 
選幾件介紹一下,此展覽你係可以好近距離欣賞展品,當日係平日下午,基本上得幾個人參觀,可以靜靜地每一件欣賞,外觀與及內面都有不同美態。
另外有播放大師吹製藝術品珍貴片段,Youtube有部份片段,可以讓大家明白,眼前藝術品是如何製成:


展品不少,再貼多一兩張:
 
欣賞完畢就千祈咪走,因為,門票係可以到琉璃工房另一邊咖啡室享用一杯飲品。未講飲品,介紹咖啡室,因為展覽期間不對外開放,只開放予參觀者進入:
 
我選了一杯薄荷茶,仲有兩件餅乾。咁,免費嘆飲品之外,仲有乜呢?
一開始我提到既Tote Bag,是隨票附送,用上大師作品製成,靚到不得了真係唔捨得用!內裡仲有一份印刷精美介紹大師生平與作品既場刊!

所以,閣下若果到台北,又去開松菸,唔好自動波直入誠品,附近琉璃工房呢個展覽,絕對不能錯過!

沒有留言:

發佈留言