2017年9月29日星期五

台北食極都有:瞞著爹Omakase

跟開我面書的朋友可能發現我完全無在面書提及我食過呢餐,原因有二:首先我係臨離開前的午餐去食,好食不過又未至於極推介(下文有講);另一原因,當時同時間在進食有幾名香港人,面書朋友們都應該記得,我提過一餐唔開名的千一元Omakase(遲下寫啦)之時,有人叫我開名我唔開就unlike走左去,我費事有咁岩係果幾位朋友,咁就唔係幾好啦下話。

瞞著爹,位於該處有幾間舖頭,有熱食居酒屋,有香港人好愛既丼飯店,而此Omakase店有上下兩層,下層對著師傅約有十二個位,閣樓有兩張約每張可坐六位客人小桌子,基本上食客都要除鞋才可進入餐廳。午市的Omakase一律NTD1,680再加一。

      

甫坐下,就有人問想喝什麼,但又沒有提供飲料餐單,於是我就點了梅酒,結賬時知道的價錢,我的確覺得在台灣來說,好很貴。
NT$380。

食物至重要,對的。一開首,面前的盤子放了這些:
漬物除了紫薑及蘿蔔之外,青瓜與芭樂係燕喜而好食的。不過除左前兩款,後兩款好似無添過。
首先出現是這個,佢地用「沖繩海藻」黎介紹,我去過嘛,我知係水雲黎既。
又有少少小插曲:由於我是被通知訂位時間係點正或者點半,咁我就準時十二點到既,但到果陣幾位香港人應該早到,亦應該開始食,咁主廚呢,為左幫我趕進度務求令我同佢地個pace一樣,頭幾道,係上得好快既。
北海道紫海膽甜蝦,好食好鮮,都係果句,上得急之外真係好食既。
左邊兩片係經過輕炙既肉魚(我係後來再上網查,先知道肉魚即係刺鯧),與及右邊係鯖魚。不錯不錯。但後來有另一批台灣客人到場,此兩款份量又唔同,邊左一片肉魚兩片鯖魚。
金鯛壽司,加上青柑皮屑,這個提味方法當然好食啦。
鮮鮭魚卵壽司,鮮鮭魚卵就係自家再用醬油醃製,而唔係已經製好,而且是日本來貨,鮮甜非常,師傅介紹,秋天就一定食呢個,而我今次幾餐Omakase都食到,好喜歡。
唔駛介紹啦,真係大大隻啖啖肉既烤鮮貝,亦係其中一款人地可能食左我就食食下再上俾我既。
之前有竹筴魚壽司,但唔記得左影,台灣好多竹筴魚,日本人喜歡用作炮製一夜干。而呢個係紅喉魚壽司,經過輕炙,味道偏淡。

呢個係非常浮誇既:紫海膽拖羅黑魚子壽司,當然最好一啖食,放左入口好似靈魂出竅一樣。
鵝肝茶碗蒸,水準不俗,不過鵝肝咁放又好似有D浪費,味道上並不和諧。
我唔記得問呢個飯入面有乜,不過,唔驚喜。
原條烤馬友,好識食朋友望完相話,烤得好靚,而的確係烤得好香又好食,只不過魚比較多骨(應該咁,對我黎講,烤魚真係平日都唔食,不過Omakase出現我又會食咁解)。
 

蛤蜊清湯,有六至七粒,大大隻,鮮甜到咩咁,好欣賞。
結尾乃自家製柚子冰沙,好食。

主廚有同我吹水,知道我之前食左邊兩間,叫我有機會黎試下佢地晚市,1680以外仲有2980與及再貴一級,保證CP值夠高。不過咁,由於餐廳位置駁唔到線入去,所以餐廳只收現金不能刷卡,同埋唔知係咪好多香港人幫襯,比起其他餐廳有點偏貴(當然相比香港就贏晒啦),我想起微風建一食堂個NTD1,500好似仲精彩,而想要高檔既旬採仍然無得輸(今次都有去,帶表弟去食好西),千一蚊果間我諗下次係一定再食既。

沒有留言:

發佈留言