2017年5月2日星期二

人少少飲茶首選:點點心

每當我行經我家附近的周記,特別是假日,門外總是站著很多人乖乖的排隊。我很久沒吃過不知現時水準如何,但的確做得不錯的點心是很有市場的。

若果兩三個人去茶樓飲茶又難搵位,想吃點心可以怎樣呢?近半年的都喜歡幫襯點點心--一家無記錯是台灣人開的點心店,從台灣開到香港,而每次都覺得物有所值抵食仲要唔加一(不過只收現金),我吃過的是佐敦與及黃埔店。



每次去都坐滿,而且每次都見外國人光顧。玩法簡單,都是看著點心紙選好即叫即蒸,另外有茶提供要另收茶位。點心久不久會轉轉選擇,而他們的點心分好幾類:

傳統的就是大家都估到果批(詳細名單呢度有),我最愛呢就有鮮竹卷啦牛柏葉啦奶黃包,而一定要推介係佢既蒸飯,無記錯廿幾蚊,但水準不賴份量足,除左呢個煎蛋牛肉之外無記錯仲有排骨與及鳳爪添!

另外有創意點心,定期會有新品推出,我食過燒汁釀茄子與及芥末咸水角,之前仲有芋蓉流心包都好好食架!仲有一類就係藥膳點心,我次次都點既就係藥膳棉花雞喇!

若果有朋友茹素,點點心既素點心係有好多選擇架!例如野菌腸粉啦,上湯腐竹啦,素春卷啦當然仲有好多甜品啦,所以有朋友要食素,你都可以帶佢去飲茶架!

無記錯有分店仲開得幾夜添,若果下次想食點心,呢間水準真係保持得幾唔錯,係坐得迫少少,但香港既租金情況,大家明白架啦!

沒有留言:

發佈留言