2017年3月30日星期四

男人警世作品:我瀨咗

無腳雀仔郭天王最近被爆即將與其國產嫩女友成婚,口味的確貫徹其「國貨城」稱號。愛情既野永遠好難講,點解有人最後成為入教堂果個點解有人守唔到而虛耗青春實在無數可計,不過事實就係:就算國內佳麗幾咁攻心計,當中都有高低之分,與及好運與唔好運之分。

當有報導指準城嫂要錢要名仲要居港權之際,有人口賤話其實郭天王同中港司機無乜分別,無意思既!我就繼續秉承任何事都可以有教育意義既精神,將郭天王名曲《唱這歌》改成呢首《我瀨咗》,希望一眾男士可以留意歌詞,時常記得記得記得,戴套。


《我瀨咗》
主唱:國貨城

*港女Cheap到死 港女扮野又乏味
 擺款兼要say 無得中出勁想即飛
 北妹嗲到死 好身手震憾大地
 開心起重機 點玩都得勁多驚喜

@High到咩 鑊鑊要射死你
 啪了丸 無用到袋不顧忌
 怎會知有日你講
 (北妹獨白)「窩巧次有左BB」

大叫「瀨咗!」 我玩國貨無話願結婚
我瀨! 雀仔無腳呢次太失魂
是我瀨! 靚車物業我要共你分
我瀨 荒淫歲月 無法追尋

重唱#@

亂咁中出 要婚! 我瀨 最甘!
沒戴袋袋 上身! 我瀨

如遇老千 實在無面
!我玩國貨無話願結婚
我瀨! 雀仔無腳呢次太失魂
是我瀨! 靚車物業我要共你分
我瀨 荒淫歲月 無法追尋

1 則留言:

  1. 大叫「瀨咗!」 我玩國貨無話願結婚
    我瀨咗! 雀仔無腳呢次太失魂
    是我瀨咗! 靚車物業我要共你分
    我瀨咗 荒淫歲月 無法追尋

    呢段寫得最好XD

    回覆刪除