2016年12月29日星期四

食在上海:成隆行全蟹宴

又由於遊客呢無本地電話所以呢要訂檯食飯必定要假手於人,而因為剛好有香港同事在同時段出差上海,於是,有兩餐飯可以不用單頭晚餐喇,而其中一餐,就為配合呢位極愛大閘蟹既同事,到成隆行食全蟹宴。

其實我有成份餐單,不過咁介紹唔好玩:喇以下全部每個人三八八人仔(唔包飲品唔駛加一),你地睇睇值唔值:


先來冷菜三品:水晶肴肉,芝麻醬沙律菜,麻辣海蜇頭:
爽口好食咁啦!

蟹肉翅,唔係講笑,有蟹膏仲要個翅真係足料,得!
蟹柳露筍,蟹柳真係蟹腳肉,露筍爽脆。
蟹粉豆腐!豆腐嫩滑蟹粉絕對唔同你計較,啖啖都不能放過!
大閘蟹每人一隻,我懶,又唔係特別愛大閘蟹,俾晒同事食,睇佢拆出黎同時根據佢既經驗,佢話細隻但好好食。
蟹粉小籠包,咁我今次就有兩隻喇,得架喇總之呢加入陳醋將入面既湯汁與蟹粉一滴不漏隊晒,實在係爽歪歪!

高潮迭起呀!蟹粉撈飯,竹筒飯特別香口,配上花生呀芹菜呀蝦米醃菜粒等等,好難唔食晒架真係!
蟹肉時蔬,原諒我真係唔記得係乜野菜,總之唔係豆苗,好似係菜芯!

甜品係雪梨薑茶,仲有水果食!你話喇,呢個餐係咪抵先!


餐廳古色古香仲有人現場奏樂,影相呃Like亦得!我就好滿意喇,你地去開上海可以考慮一下。

沒有留言:

發佈留言