2016年11月21日星期一

唔好俾咁多人知:298 Nikuya Room

著實杜小姐新一集關西攻略並不太吸引,不過我記得介紹神戶一集所有和牛都睇到我口水流,而佢提出一個真理:貴價餐廳通常食Lunch都抵玩好多,這個我們都知,而又真係事實。

正如呢間298 Nikuya Room,自從幾個月前朋友帶過我去,大大話話去左四五次(今日先食完),點解呢?實在好難相信,中環,咁既裝修,食和牛燒烤,抵食之餘仲要質素好唔錯!


是的,真係要訂位,因為店舖有樣野好,座位之間宣間夠大,就算你被安排坐吧檯,店方細心到放上能移動小型屏封,令你點都覺得有多點私人空間。就算吧檯,兩個人一個烤爐,真炭烤播:

其實咁,你唔想食烤肉,得,午市套餐選擇有好幾樣,有Sukiyaki,和牛咖喱,漢堡扒甚至生牛肉石頭窩飯,不過好抱歉,我無食過,我淨係食烤肉Set,仲要只係呢個:和牛小排套餐:
你無睇錯以上呢個套餐午市只需HK$150!
首先,有眼見啦,和牛油花幾靚,係已經醃左所以果個醬汁我次次都無用。自己燒,剛剛好,入口未致於去到即溶,但鬆化充滿牛油香係絕對離晒譜無得輸!白飯就係白飯啦,份量唔細,而前菜都好豐富,白飯前果個係牛舌漬物,然後有蔬菜好新鮮既沙律。
另一邊廂就咁:有泡菜芽菜,前面果碟仔係類似麻婆豆腐,與及海帶味噌湯,每次我都食晒,因為質素唔Hae有水平。

飲品呢?喇即咁,人地收得你咁平,你俾多十蚊就有飲品喇,汽水薑啤綠茶烏龍茶都有,抵俾啦係咪先!

以為我就咁介紹完?未架!若果午市食烤肉餐,你可以俾多五十蚊,就得到佢:
和牛牛舌!五十蚊起碼有十片,而水準之高我應該點形容?你去坊間烤肉店單點一個六七十,無論質素份量都輸佢幾條街,而呢個每次食,水準都咁高,輕輕烤兩邊,入口溶化,人間仙境呀咁鬼平!

所以,我其實唔係好想介紹但無理由咁自私既,記得記得記得訂位,你好可能有機會係果度或者遇上我。

沒有留言:

發佈留言