2016年10月5日星期三

搵食嗟犯法呀

話說最近有人在網上告知,位於第三街與水街交界的新記老細即將榮休。由於有人指星期一是最後營業日,於是,香港人那種突然懷舊情懷唔追憶就蝕的心態又來了,排晒隊。雖然後來有人表示老細話,業主未話幾時收,做得一日得一日,結果日日都有人排隊——今晚六點幾行經,排到上樓梯;食完飯八點行經,繼續排到上樓梯。

好,究竟新記賣乜?魚蛋呀煎釀三寶之類既小食啦。歷史的確悠久,我讀書時期已經存在,咁你會問:好好食架咩?我就久不久行過都有買佢既煎釀三寶,質素可以,重點係,抵食!點抵法?今年先加價至六蚊五件,之前幾年都係一蚊一件,香港依家呢個價錢,唔多見。


不過,我都有試過有一兩期拒絕幫襯,典解呢?

討論區有人指,此店於去年區議會選舉及今年立法會選舉,面向第三街那幅大約米半闊三米高既外牆,貼滿禮義廉候選人海報。於是有人就話:咁既小店都幫襯,你班香港人真係無得救喇。

我的確就係於此店貼出禮義廉海報期間無幫襯,原因係眼冤,行過都覺得嘔。雖然我明白,一間小店若果有人搵你賣廣告,有錢落袋,唔通唔賺?你估賣煎釀三寶好好賺咩?

點解我有諗過係俾錢賣廣告?因為立會選舉結束翌日,所有國軍琼子海報立即被消失,咁大家都明啦,好多舖會由佢貼架嘛,若果係真心支持的話。

打開門做生意,顧客有千百萬個理由選擇光顧與否,當然,包括政治取態。每人都有一把尺,有人會覺得你用任何方式支持果班野都係錯架喇。可以的,無錯的。

骨氣這回事很珍貴罕有亦值錢,做生意要交租,有時有錢真係唔賺?於是,我果把尺就係,你一日貼住我一日唔食你。誠然,你覺得你願意貼出黎,唔理你係真支持定係賣廣告,都唔原諒,Fine,無對錯的。

咁有邊隻我係一定唔會幫襯?例子好易俾到你,炒蟹果間,兩年前佢老闆做過乜,都唔駛我點介紹喇。

不過最後我都覺得:點解香港人咁得意要走黎排隊買煎釀三寶呢?係真係覺得好食,定係人地話你知佢就執所以要食,定係唔食唔自拍一野對唔住自己咁呢?

老老實實,我唔覺此店出品要排隊食囉,仲要幾十人排果隻,時間好多咩下?

沒有留言:

發佈留言