2016年7月17日星期日

重遇曼谷:買買買

我與曼谷的相遇比較遲:應該是大約六年前因工作才第一次去,然後很很很喜歡,因為好好食錢好好駛。六年後再去,同樣因為工作,而這次留了六天,當中四天是工作,剩下來的時間就自行處理。

七月的曼谷,很熱,而且失驚無神下很大雨。曼谷繼續塞車,當地同事告訴我曼谷成功成為全球塞車最嚴重的國家。我知肯定坐地鐵或者Sky Train比較快,不過天氣差而且太累不想行,於是常常Uber——不知是不是因為太塞車,所以這裡取消Order沒有收費。言歸正傳,這篇是想介紹一下,雖然沒有太多時間逛,我還是買了些東西回來。



這次大部份時間都住Centara Grand,即Central World樓上,所以,要去Big C非常方便。記得幾年前也有到那邊走走,總有些東西係幾抵買的。
泰國版,Big C買110Baht一盒十包(喂自己兌番港紙啦,除4.4-4.5左右),另一包係Asiatique買,竟然仲平!100咋!呢類當然係小朋友至喜歡既手信啦!
呢樣就係香港果隻搽左個人精神番既類似驅風油物體,一枝先係29Baht!仲唔入貨咩!
呢隻用黎通鼻塞既,六枝裝125Baht!
見到咁平忍唔住買左咁多枝不過屋企人都用:因為竟然有Ocean Fresh同Cool Pink唔同味道,最右手邊果隻仲有極度清涼配方,每兩枝只係99Baht!

最後一天早上無論如何也要去Chatuchak!由於時間不多,而且熱到反艇,我抱住是但行見到岩講少少價就買。咁,行左應該個幾鐘已經要忍痛離開喇:
呢檔原本我係Line同佢聯絡左想訂兩個名既,點知佢突然話我知間廠做唔切!唔緊要啦都去望下,於是買左呢兩個番黎,加埋620baht。
 
同上次一樣都去呢間叫Corsair手製皮拖買鞋,首先想講佢地既尺碼好無定向風,真係當場試先知,而點解再買呢?因為抵囉,呢兩對加埋1,800baht,同上次一樣,即場換一對先入去行啦。
咁岩行過見到呢批message tee已經話俾自己知要買!結果500baht三件,係咪好歡喜呢!舖頭係sec.2入面,咁除左呢幾件仲有星期一至日啦,tonight等等好幾款,咁我真係覺得我呢三件至開心囉。

呢類袋應該唔止一檔有得賣,原本我睇中另一個不過我真係唔鍾意拉鏈。點抵玩法?一個100baht!香港賣俾你可能兩舊啦下話。

咁除左以上之外,我早一日都去左曼谷先達MBK,有以下收獲:
韓國製叉電線仲要好長果隻最重要係抵玩100Baht一條,即刻番酒店試過係用到既。
左手邊木紋呢個連埋貼玻璃貼都只係300Baht,右邊呢個其實係於TFest期間限定市集買,每個手製而最吸引我係隻物料有降溫作用,咁我見呢個雲石紋咁正,個電話都涼D啦!俾埋佢地資料你,呢個貴但值得支持,350Baht。
最後呢,就係買左個匣。話說咁既,我同當地同事提過或者想買匣,咁Central World既Zen其實都做緊Sales,點知原來岩岩開始Bonjour France,星期五開始係地下擺左好多法國品牌Counters,同事即刻Line我話Delsey呢隻匣減到最多三折!於是最後一日殺左去,買左以下呢個大匣,4995baht。
咁,其實我本來帶左個大匣過黎諗住買野有匣裝,家陣多左個大匣,諗住實過磅啦!正當打算用Asia Miles解決之時,地勤靚女空姐話:其實你有23kg,依家30咋播,你執走少少野啦!於是我真係係咁易執走少少,27kg,佢就俾我過喇!你話幾高興呢!

好,之後慢慢寫食,食左好好好好多野呀喂。

沒有留言:

發佈留言