2016年4月5日星期二

紐約的日與夜:扒扒扒

一個如此為食的人,若果出發去一個地方之前朋友已經不斷告知「紐約無乜好野食」,的確對此旅程期待度大大減低。在這次實質四整天的行程,食得最多的,是扒,與及生蠔。

扒嘛,實在有點期望的,因為呢樣照計係外國人最耍家架嘛。當地朋友好努力幫我Book果間Peter Luger但不成功,不過都好有心,明查暗訪搵到另一家,於是,第一餐扒,就去了這家位於W 44th Street的Strip House Midtown。


一入餐廳,七點前,好多客,特別係西裝骨骨既,應該係happy hour直落果隻。

由於之前食左餐好勁(放心之後一定會介紹),咁,兩個人決定選兩個Side Dish,另外點左Dry-Aged Porterhouse For Two。
麵包係好好好好食,果兩條唔係腸,都係麵包。
扒未到,每人一隻碟放上呢個,蒜頭呀喂。咁呢,之後就有專人囉左好大塊扒出黎,當住我地切切切。



未食就放番上pan熱住。好喇,好大期望播,仲有個house steak sauce另上播。一咬入口,面層黑椒海鹽略帶焦香好吸引,不過再食就發覺,咦,入面真係無乜味。無味唔係無調味咁簡單,而係無乜牛肉應有既鮮甜。最弊呢,就係有筋囉,你話幾失望!個Sauce先奇!我覺得似cocktail sauce多d,咁點會同扒夾呢?

Side dish呢,炒雜菌除左大碟之外又唔夠熱又唔香口,反而呢個菠菜好好味!有黑松露而且creamy!不過主菜唔得,好愁播!正當我地埋單侍應問呢餐點,我地都好坦白話個扒唔得,而同時,我地發現兩個傻仔睇錯餐牌:原來呢個Dry-Aged Porterhouse For Two係六十蚊一位!無得怨,當我地準備找數之際,經理過黎問:「請問覺得塊扒有乜問題呢?」我都有禮貌咁講佢知。當佢知道我地來自香港(哈,我朋友反應太快話自己來自香港唔係居民),經理話:「I will handle the steak」,然後,成份扒US$120唔見左,張單得番兩個Side Dishes,連稅只係大約US$30。我同朋友都非常唔好意思,又唔覺得個扒一文不值,結果我地俾左大約US$70走人。

另一個扒,係Business Dinner,餐廳叫Circo,意大利餐廳。對此餐廳總體評價係前菜與甜品好好食:
呢個椒鹽炸意大利青瓜真係好味,不過好似係送架播!之後我飲左一個叫Zuppa Alla Frantoiana,係有三十種蔬菜既Tuscan soup,無味,唔好飲既!咁主菜我又叫左扒:
賣相好得呀可?好食過之前果個架,不過呢個medium rare就有d overcooked,同埋塊扒個面炭味好苦。甜品好有趣,餐牌上面寫dessert harmony,結果係每個人面前得到既甜品都唔同:
果兩個有餡既包與及呢個朱古力布甸都非常出色!

臨番香港前一晚,或者朋友真係聽到我之前兩個扒都強差人意,帶左我去New Jersey既Arthurs of Hoboken。此店平民化好多,價錢亦然,俾我感覺充滿西班牙同墨西哥風。
我地先點左呢個大份到嚇死人既蒜蓉包:
果真係鎮店之寶,好香口架!不過我就更愛呢個,Bowl of Chili:
簡單黎講就係墨西哥辣肉醬,唔知大家仲記唔記得Wendy's?當時有得賣呢個墨西哥辣肉醬飯,呢款就係非常足料與地道,有好多肉碎啦辣椒啦紅腰豆啦蕃茄咁,連埋蔥花與芝士,好味到呢!
我個主菜呀!叫Arthur's Filet Mignon!肉質唔錯,而且磨菇汁好得,配上Creamy到不得了既薯蓉與及烤露筍,抵食好食!
朋友呢個叫做Our Steak - classic ribeye,喂,大份成咁,又Grilled得幾好味,果堆薯仔好似唔駛錢咁,結果佢地兩公婆都打包唔少野番屋企囉!

希望下年再去果陣可以食好扒啦!

沒有留言:

發佈留言