2016年1月5日星期二

應該幾貴:La table de Patrick

或者有不少朋友食過Chez Patrick,我都食過,在灣仔未執之前。印象?幾好,主要原因是Business Lunch唔駛我俾錢而且又係幾精緻既法國菜。前陣子又有機會,不過今次光顧大廚於中環擺花街開設既La table de Patrick

這次是晚餐的tasting menu,不計之前finger food,共七個courses。由於我真係可能飲大左又的確唔多知實際埋單幾錢,不過既然係幾咁精緻既法國菜,又值得介紹一下。


首先要提,餐廳位置的確不錯,在蘭芳園對面大廈全層,從餐廳望出去夜色迷人。
Finger food的確好好食,睇相啦,我無詳細介紹喇呢一樣,但的確因為Finger food好正,對之後有所期待:
好!第一道係Morel and Black truffle egg foam, bread soldiers,其實正確黎講,係一杯菇類與黑松露既蛋泡,配上炸過既麵包條。
呢杯好得!松露味濃而且香,不過果兩條麵包條呢,就實在比較油膩喇。
呢個係全晚至好食既!Roast Brittany Blue lobster and its coral butter。將龍蝦既膏囉黎焗番隻龍蝦,首先因為呢隻龍蝦勁新鮮又大隻啖啖肉,而且焗出黎剛剛好,香口非常,我就好好彩食多半隻--因為有人唔食。
呢個係乜?Warm Atlantic Crab Meat and Chorizo cake, saffron and Bouchot mussel sauce。將蟹肉混入西班牙香腸製成蟹餅,再配上蕃紅花青口汁,我肯定用料十足而且唔係差野,但係,幾咸咁囉。
以為頭先果個係湯?呢個先係呀!我諗寫完個英文名你都未必知呢碗係乜:Langoustine Scampis bisque flavour with Janneau Armagnac,即咁,我又真係知道乜野係Scampis,係小龍蝦既一種,呢碗,查實係小龍蝦湯加入干邑!酒味幾濃,好唔好飲就好睇個人喜好喇。
主菜本人選牛,咁係乜呢?Black Angus beef fillet, Creamy smoked bacon and Reblochon sauce,首先,講到明要medium rare,我呢件牛柳肯定overcooked!雖然我食得出件牛真係靚野,但你咁野煮俾我又實在好失望!擺盤就目人見智啦,不過牛柳下面果件疑似芝士既物體,又係好咸囉!
甜品有兩道:第一道我個人就幾喜歡喇:Pear in a clear verbena broth, cinnamon, dried figs and apricots,其實有少少似法式雪梨糖水,凍既,好重肉桂味,至於呢個馬鞭草清湯,真係唔係人人接受到,但我OK。
另一道甜品:Iced nougat and kumquats stuffed with its ice cream。首先凍左既Nougat個人非常之咁唔欣賞,至於呢個細細粒話可以連皮食埋既金橘雪芭,其實放入口係澀澀地,唔係我杯茶。

我唔知此店日常係點serve法,不過呢次tasting既經驗好麻麻,好彩,唔駛我俾錢。

沒有留言:

發佈留言