2014年7月8日星期二

與母親討論新聞

上周五晚,如常回父母家吃飯。當我在飯廳吃飯時,媽媽在客廳看新聞,是Now的。由於我的位置看不到電視,我只聽到她說,這個特首夫人真厲害。

當她過來飯廳,我問她什麼事,她說,特首夫人在罵傳媒,不知幾有氣勢。然後我問:「媽,你知道發生什麼事嗎?」




「媽,是咁的:某一日,特首有個女將兩張佢界手流晒血既相放上網,轉頭又鏟走左播,咁同一日呢,阿特首向傳媒發放幾張一家幾口溫馨合照,想話俾人知佢地屋企好和睦,咁點知,唔夠一日,佢個女接受報紙訪問,話果d相係真既,而果張溫馨合照係佢老豆迫既,佢界手係因為佢阿媽。」

說到這裡,家母的反應竟然是:「乜個衰女咁架。」大抵都是那隻,家醜不出外傳的想法。

「佢個女有乜錯呢?」我問,而我阿媽選擇不作答。

故事未完。飯後,我終於有機會看到特首夫人的訪問。看著途中我跟媽說:「呢個場合佢預左俾人問架啦,肯定有預備。」

「有預備都要講到架,你估咁易咩?」「做洋蔥圈老婆,呢樣基本要求啦。」「不過呢個女人都唔好惹。」

吹水完畢,坐定定看畢整段訪問。嗯,蔡子強,立即找找他寫了什麼令梁太如此大反應。讀畢,嗯,明晒。

於是,又到我跟家母上課的時候:

「媽,成件事係咁:人地寫佢地一家好搬個女出黎扮溫馨,呢頭扮完溫馨,果頭俾個女踢爆,就走出黎話要俾空間個女。咁呢,呢位女士走出黎發晒癲,明顯係轉移視線,因為佢同佢老公呢次衰左。」

家母聽畢,若有所思,然後長嘆一聲。

然後,我打蛇隨棍上,跟媽說:「所以呢,平日睇新聞呀,唔好睇完就當真,要了解多D。你依家同老豆開始學電腦學上網,遲下就可以睇多D唔同報紙寫乜啦!」

說到這裡,媽都沒有什麼反駁,我們一路如常交談其他瑣事,直至,我要離開回家去前,媽突然說了一句:「你講野唔好咁激進呀。」

「下?我好激進咩?」

媽又沒有舉例子。

我會繼續向家父家母解讀新聞時事的,因為,雖然他們不是常看TBB新聞,但他們到社區中心學上網,教他們的首兩個網站是,ON.CC與及TVB.COM

我想,這也是曲線地維穩的方法吧,哈哈。

沒有留言:

發佈留言