2014年5月12日星期一

台北2014:KANO 電影場景再現展

應該有不少香港朋友睇完KANO覺得好正好熱血,而且電影將台灣日治時代帶到觀眾眼前,場景各樣都處理得很不錯。於是,愛這電影的除了可能對嘉義有興趣之外,我想這個展覽你們一定不會錯過。

之前曾經在華山舉辦更大型的電影展覽但已經完了,不過在美麗華摩天輪附近的太魯閣棒壘球台北內湖館,還有一個有關電影的
場景展覽,有得睇,有得玩。




此館跟捷運站有點距離,所以呢,公車較方便。入場費NTD80,每次參觀20分鐘,另外送兩個電影紀念幣。除每一時段限最多三十人參觀外,我告訴你,20分鐘其實旨在當太多人等下一場時用,我那次,在那裡應該逗留超過30分鐘。






以上唔駛俾錢都影得,咁一場黎到,無理由唔入去卦?

門票與紀念幣都勁靚啦!

一進場已經有劇照與經典對白作迎接!





嘉義農林學校與棒球部場景,係咪好得先?

直播賽事評述台,獎牌盾與及甲子園球場的泥!

參加隊伍的旗幟,場館內最外圍紀錄全疊打球員的名字!
電影道具,咦?唔摸得,咁睇,邊好玩架!咪住。。。
以上所有戲服道具都可以免費借予參觀者穿著拍照!我當日星期六四點幾,全場得三個人,咁我一支弓,在場職員非常好,幫我四圍影相,點擺Pose都得!你見啦,你想扮球員軍人女學生通通可以,不過咁,在場就無更衣室既,我無記錯的話。
當然有企埋去扮揮棒影相啦!後來職員仲同我一齊囉住嘉農必勝橫額合照添!


仲可以坐低慢慢欣賞電影製作特輯,演員練球非常刻苦耶!
場館在一樓,地下都有好多有關電影佈置與及商店可以睇睇有冇野想買。跟職員聊起香港都不少朋友喜歡此電影,她告知此展覽到六月底,有興趣去開台灣既朋友,別錯過啊!臨離開記住同近藤教練紙板人合照啊!

沒有留言:

發佈留言