2014年5月15日星期四

台北2014:關渡文藝遊

第三天早上的行程是前一晚才決定,我除了有問朋友的建議之外,平時看旅遊雜誌呀電視節目呀看到什麼有趣的地方都會記下,於是,這個早上,出發未去過的關渡。

我知關渡有碼頭,但我不是到那邊,而是上山去。不過上山之前,我先去一處地方,是上次記下備用的:
琉園水晶博物館


當日低能地出錯捷運出口行左個圈,其實二號出口轉左就好快到。另一有趣之處就係,我今日寫,上網站,先發現原來要收入場費,再Click,原來星期日免入場費!但佢又無係參觀資訊寫架播,咁,我好好彩喇!

展館展出國內外水晶玻璃藝術品,可以好肯定同大家講,好靚,而且,視覺上令人感覺好涼快。




隨意展示幾張展品相片,都覺得好漂亮。

特展區擺放好幾個較細型而且有得賣既展品,個人認為,並不貴的。當然,想買,仲有其他選擇。

展館左右分別有玻璃冷熱工場,這裡有工作坊可以報名參與的。


琉璃藝廊,由吊飾到擺設都有得賣,如果唔係定力夠,隨時破財。

二樓主要是國際展區與及介紹玻璃工藝史:


另外有脫蠟鑄造技法介紹:

當時正有參觀者向工藝師請教。

展館外其實除左好多樹好靚之外,我非常喜歡此擺設:
係呀,本期Banner。

參觀過後返回捷運站,等公車上台北藝術大學的關渡美術館。首先請大家要查清楚公車時間表,因為當日等一陣就有車,但本來根據資料就並無咁快有車。不過,此大學校園實在美,絕對值得一去!
由於早左好多落車,我四圍行,此公園草地靚任小朋友跑之外,亦放置不少大型藝術裝置。

行到音樂廳旁走進去,發現別有洞天!有一半露天茶座,風景怡人,真係買杯咖啡坐坐都要!


食物唔算特別平,但有質素,特別係個Tiramisu。
食完嘆完拍埋MV,眼前右邊就係
關渡美術館喇!


以為係入口,行到上去先知唔係,但原來係一個好得既展望台!
沿樓梯上到頂,就係美術館入口喇!
免入場費,門口仲有當期展覽海報可以免費索取。展館有好幾層,藝術這回事,你明就明,唔明都可以有所感受的。








這間美術館空間感足夠,而且展覽多元化,人不多,可以很靜靜的欣賞。

最後就在此池塘OK店外等公車返回捷運站。此大學很舒服,而且可以遠眺台北景色,有時間抽空過來,順道搭船去其他地方玩都好唔錯架!

沒有留言:

發佈留言