2013年9月29日星期日

澳洲的馬拉滋味

悉尼因為有很多不同國家的人,而要生活很多都選擇開餐館,於是,不同的菜館當中能夠繼續留低的,不一定最好吃,但都應該留得住當地食客。

這次去到,有趣的是弟弟嘗試帶我去吃兩次馬拉菜,但都因為即場到了外面都排長龍而不成功;反而後來當地一同學帶我去另一店子吃又成功了,然後某一晚上,弟婦帶我晚一點吃另一間又成功了。兩間都很受歡迎的,而且很不錯的,讓我這個對馬來菜不算很熟悉的來介紹一下。


第一間吃的叫Mamak,China Town那店子座位都排得較密,但午市時到達差不多滿了,我們若果遲多一點點就沒有座位了。我這位韓國太太同學,就是因為覺得這很不錯才帶我來,當然讓她點菜就是了:
這是Roti,最原味那隻印度薄餅。有著兩種不同的醬料:較前的是有豆香的,後面的是較酸辣的。首先薄餅熱辣辣,又充滿油香,外面帶點脆,內裡又很軟身的。兩種醬料都讚,而我較愛後面那種,越吃,越辣,開始標汗。
唔記得名喇,馬來咖喱,是有很重花生醬,蝦米等等那種,主菜是超大隻虎蝦球。辣度又係唔講得笑,不過太香口喇,而且,虎蝦超新鮮彈牙,真係送飯妙品欲罷不能!
這個是咖喱雜菜,沒有很多香料,味道又不一樣!雜菜很新鮮,茄子蕃茄薯仔都好鮮甜,茹素者至愛!

另一晚,跟弟婦帶著小王子去吃的叫
Paparich,為了避過排隊的人龍,我們來時差不多九點半,差不多Last Order。店子裝修較Mamak來得精緻,而且完全沒有半點馬來風味:
講到尾都要睇下好唔好食,係咪?
呢款係奶油薄餅,香甜的,唔記得邊種醬料打邊種,跟Mamak唔同風格,都好好食架!
雞肉叻沙,料多到不得之了,除雞肉外有豆泡腐皮茄子魚餅,茄子仲要上過粉略炸。呢個叻沙,椰奶勁香,而且味道調得好好,香港坊間完全唔係佢果皮;份量十足,但太好食,湯都差少少飲晒。
呢個叫特色Biryani rice,配上炸雞與蝦球。先講果個飯:好多香料,正宗而不會味道過濃!蝦球都係大大隻啦,果個炸雞,首先醬料濃香,炸雞啖啖肉,真係唔講得笑地好味!

由於兩個人真係太多食物,每人仲有一杯馬來奶茶,結果,無食到甜品。

呢兩間,根據今次經驗,若果可以訂位的話,咪懶,唔好玩即興,唔係排到你傻。

沒有留言:

發佈留言