2013年3月25日星期一

你諗多左喇

中午,與弟弟吃飯,期間他問:「你面書果堆生日祝福,有一個叫你成家立室,果個結左婚未?」「有拖拍既。」「哦,我仲以為佢好似對你有意思咁添。」「你錯喇。通常對你有興趣既,都會PM你Instead of係公開貼出黎。」弟弟說:「丫,你有你既道理。」

其實,你被人暗戀過未?


首先切勿妄自菲薄地說什麼「我咁既款邊會有人暗戀丫」,傻既,暗戀,靚仔靚女當然機會大,不過同樣眼見有不明所以的被暗戀,而且仲要唔少,原因?總有吸引人的地方,只不過,你不能過電。

我咁既款都遇上被暗戀,至於你問:如何察覺呢?其實這條問題很難答,當你發現某某突然對你生感興趣,而且不停關注你的一舉一動,還借故跟你多接觸,其實,都好明,唔係暗喇。

咁,我呢個題目,又想寫乜呢?

有時,你無意思,但對方以為你有,然後借故俾機會你,遇過未?

我遇過,然後我發現有此情況,立即極度小心,以免被人誤會。之後反省,究竟自己做過乜?

若果你要出外買飯盒,見同事病到死死下,問要不要順道幫你買碗粥,會被視為感動與及特別對你好的話,無話可說。

若果你生日,幾個同事傾開話買生日蛋糕賀你,而我係捧蛋糕出黎果個,你又覺得我特別有意思,我無話可說。

其實當你認為別人諗多左的同時,將心比己:有沒有曾幾何時,因為寂寞,然後對身邊某某的行為無限放大無限聯想然後胡思亂想呢?

因為寂寞,因為無聊,因為太恨戀愛,以致想多了,然後落得尷尬無癮。

我覺得呢,若果有所感應,請先問問自己:對這個人有沒有興趣?若果有,才慢慢去了解是真還是假,總好過活於幻想中,以為這些可以調劑枯燥的生活。

若果肯定自己有心,找出答案又不是什麼問題,我認為,總好過猜來猜去。知道對方沒有興趣,就快快手別想下去。

至於知道別人諗多左的你,麻煩你,盡快讓對方知道收錯訊息,讓人回復正常廣播。

沒有留言:

發佈留言