2013年2月21日星期四

蝗蟲首襲大榮華

話說,我有一班好拆得既朋友,我地久唔久就出動去食,食起上黎可以食晒甜品再飲例湯。不過隨住大家年紀漸長,戰鬥力下降,的確無橫掃千軍之力,而過年前十幾人共聚灣仔大榮華,雖然都係咁食,但,大不如前。

好彩有訂檯,原來近過年前灣仔大榮華果然好旺,而叫咁多咁多碟,大家都食得開心又快樂。好友聚頭,就是這樣。


由於我地採取你想食乜你就叫的策略,所以,不如睇睇呢張紀錄九成戰績既紀錄先:
燒鵝燒排骨,絕對無令人失望,燒得剛剛好,特別後者,蜜汁一流。
燒腩仔又係無理由唔叫,上檯仲熱,又脆口充滿咸香,前面果碟,蟲草花魚肚小棠菜,清清地係要架!
點解有兩窩雪菜火鴨絲湯麵?唔知呀,唔係我叫架!我主力食以下呢個:
美味棧頭抽豬油撈飯丫嘛!
我係一定唔會食既焗魚腸,細個食過一次,腥到我嘔,從此不相往還。


准山藕片與銀杏鮮竹,藕片真係超掂,夠薄,調味極佳!
老遠果碟生炒糯米飯又係精點所在,夠乾身料夠多,臘味絕對唔同你慳,好愛!
貼出黎主要俾大家知道,乜野係南乳花生炆豬尾。
豉汁蒸白鱔與蝦醬蒸肉根,後者係我至愛,前者其他朋友話好味喎。
名菜「圍頭五味雞」入味非常雞特別嫩滑,愛豉油雞朋友勿錯過。
客家煎釀豆腐,話咁快俾人食晒啦!

就算點飽都好,甜品出現時,又係另一回事:
當晚水晶包失準,奶黃唔夠甜,另一款聲稱香芋,但有點怪。馬拉糕繼續咁好食。

咁食法位位都係百七蚊,你話,大榮華真係好值得一大班人再去掃場架!

沒有留言:

發佈留言