2013年1月29日星期二

哈!哈哈哈!

是的,當作為一個埃瘋用家,很多app要用錢買而Android不用,的確是有點不爽,不過,既然選擇這部手機就要接受遊戲規則,所以我每次用那八蚊雞買App,都是精打細算。當然,當初開始用,所有朋友第一時間都跟我說:「What's app果八蚊唔慳得,一定要俾。」

當得知以後Android的用家與What's app的免費之約真的緣盡,而且還要每年付八蚊雞之時,第一個反應是:「哈!」當知道每年俾之時,反應是:「哈!哈哈!」當知道有很多人嘈之巴閉大鬧之際,心更涼,覺得那些人嘛,嗯,都是一些較為Cheap精的香港人。


何謂Cheap精呢?即是買部電話五六千蚊面不改容唔新唔追,聽歌就Download得啦有得你八蚊買一隻都話好很貴,食飯唱K睇戲果D唔係錢,SMS要錢果陣喪Send個個月找數覺得濕濕碎,有What's app喇,用得爽歪歪,十幾個Group chat不知幾高興,當佢話要收錢,八蚊一年,即刻小人祖宗十八代之流。

無謂說什麼「人地設計個軟件出黎又要Maintain個Server又要不斷Upgrade配合不同System係心血亦都要人力物力要資源架」,因為Cheap精根本不覺得人地用既係心血時間,佢果八蚊一年大過天,就算當年各電訊商推出SMS任Send,月費都唔止八蚊,更何況無得跨網呢?

你用What's app上癮了,有時好似唔識講電話係都要打字Send相Send句說話先安樂,咁,唔好用你就唔會上癮又依賴佢啦,好用的話,要俾錢用,天公地道播!

況且,無人迫你用架,有人話慣性收視死都唔用Line,嗯,當年SMS都係慣性收視架,依家有個免費你唔試唔用對住What's app收你錢就放棄,咁道理好簡單:呢個世界無話邊個無左邊個唔得,即係,What's app唔係必需品囉,心甘命抵同人分手,你無半句怨言我都仲欣賞你。

What's app長期係iTune收費App排行榜穩坐三甲,代表乜?好用而且普及性強囉!

係呀,我都有用Line,當然有其好處,然後有好多人話:都仲有WeChat丫!仲好火紅添,又用電台攪好多合作咁咁咁。用啦,我唔會阻你,我就死都唔用架喇,因為我唔鍾意我寫乜俾人監控,仲要過濾。

咁有人唔高興話:典解iTune用家俾一次錢用一世,Android要俾年費呢?我唔明呢個道理,不過我又同意某些朋友寫:Android用家轉機轉得好爽手架嘛,佢地無乜需要俾錢買App架嘛,咁有錢咪收你錢囉;另一事實就係:你地咁多App都唔駛錢,我又何嘗覺得公平呢,可?

事到如今,我的確繼續心涼,不過最最心涼果批人唔係我:應該係當年iTune突然What's app免費一兩日而又Downloaded既朋友,相信佢地暗暗偷笑:我一毫子都唔駛俾就免費用一世,我咪仲爽歪歪!

哈,哈哈哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言