2012年9月11日星期二

不會再去Monster Sushi

Monster Sushi,除左知道係吳彥祖開之外,就只知唔知點解好多人等位。不過,一直未食過--最接近果次應該係兩三年前,晏晝三點去到,明明大把位,硬係要我坐Bar檯(當時兩位)唔俾我坐四人檯,唔高興無幫襯。

上星期終於第一次食,iSquare分店,六點幾入座,食完的結論係,又貴,又怪,又唔好食。




佢叫哥斯拉卷,話係推介,其實上檯時我懷疑佢有冇俾錯野我地。呢件野,凍,硬,難食。係好想講粗口。

前面果兩件叫酸辣八爪魚軍艦,好怪,真係酸辣,但成件事好唔夾。後面係三文魚籽,無事,可以既。

呢個真係離x晒大譜!鰻魚牛油果卷,你有眼見,包到咁死樣都可以上檯!仲衰過明x壽司既級數!凍冰冰,好難食!

呢個叫黃金卷,算係Fusion得好好食既選擇,芒果配搭得宜,可以一試。

另一道係絕對可以既清酒煮蜆,清酒味夠,蜆肉多而鮮甜。

呢個豬骨湯叉燒拉麵係水準以上,當然唔好同專食拉麵既舖頭相比,但係唔錯既。

松葉蟹膏玉子燒,普普通通,交到功課之作。

好,壓軸出場,兩道極之爆粗食品:

蒜香厚燒牛舌,痴線,甜既?!我完全唔X知佢地點調味,係厚呀,都鬆化,但真係難食,旁邊配菜好食得多!

最後呢道,寫到明係『吳彥祖推介』

全名叫「帆立具刁草柑橘汁刺身」,食落去,都唔知想點,酸啦,尷尷尬尬,可算係一道極之失敗既Fusion菜。

食左咁多,要成四舊水,送番張一舊水Coupon俾你下次用。我呢,就唔會再去架喇!

吳彥祖,你呃人!

沒有留言:

發佈留言