2012年8月12日星期日

我的奧運回顧之頂癮廣告

題目雖然如此寫但,我其實只係想回顧呢兩星期多睇奧運其間電視台播廣告之感想。首先未入正題之前真係要彈有線:例如播排球,八分十六分一次技術性暫停一分鐘,你就走去播三四分鐘廣告,一局波都唔知得幾多分有得睇,所以,永遠迫我重要賽事轉台睇免費台。做左咁耐體育節目,播奧運播到咁,難怪你俾Now過頭啦!

好,若果各位係奧運迷,以下推介至西廣告,你一定有一個有共鳴:


1-益能康
VO把聲已經夠衰,仲要條片內容真係唔明,乜都會好攰架啦!唯一覺得有趣就係:果個睇波好攰好似谷德昭囉。

2。九倉電訊

呢班係乜水?係扮日/韓妹定真係日/韓妹?佢地發姣發凳喪扭個表情已經想扯巴佢,仲要成個廣告都唔知佢嗡乜春,想點呀!

3。股壇紅綠燈
搵唔到原版果個,每次我係國際台見到個廣告都R爆頭:咦,你想賣你間公司係投資顧問丫,定係推介太極呢?最尾仲要希望太極盡快成為國際體育盛事,真係完全唔知佢想點架播!當然,應肚即飛呢家野,真係超爆笑。

4。植物物語
我知呢個廣告出左好耐,最近姪女睇多左好學唔學亂咁叫『爽』之外,其實我一直覺得最最最唔自然就係MC Jin講完最後一聲『爽呀』之後仲Hold左兩三秒唔知點個表情最頂癮囉。

5。衛訊
即咁,一向都覺得衛訊既廣告騎呢,最新呢個串人地之餘係最最唔明白就係:典解阿爸爸愁成咁?仔仔係咪已經死左呢下?

6。紫花油
多謝你地提醒,呢個可算係我奧運期間好驚見到既廣告。只係講一句,小儀,搵食嗟,就拍左個成為一世人陰影既廣告,真係七到無朋友。

暫時醒起咁多,若果有其他提議我絕對係會放入呢篇文等大家開心下。

沒有留言:

發佈留言