2010年12月7日星期二

2010台北遊之住得好

今次旅程能夠開開心心,除了之後要講要介紹的音樂部份之外,住亦是這次最最最驚喜的部份。這次在喜瑞飯店得到極佳的回憶,首先要講講如何找到這間酒店:本來希望買簡單生活節的Package,但一人前無我份,於是從裡面的酒店慢慢找尋,找到這間:因為近會場,因為有免費Wi-Fi。於是,從網上訂房,價錢每晚二千八台幣,七百多港元。

從網頁介紹這飯店的設計是走簡約路線,傢具是Philippe Starck的設計,雖然位置距捷運站有五至十分鐘路程,但台北的士幾咁抵,與及,你睇埋我下面介紹,你就自然明白,我點解決定下次都揀佢:




房間夠大,白色夠簡約,床夠大張,呢兩晚令我睡得幾好。


LCD電視,有Hi-Fi(仲跟一隻New Age CD俾你播,不過唔俾囉走),仲有DVD機。電視乜台都有,最最得人驚係Video-On-Demand唔駛錢,係,套套都唔駛錢,連「十八上」都全部唔駛錢。


衣櫃仲有夾萬,非常周到。








玻璃門一道之後就係洗手間,你有眼見,四枝包括沐浴露洗頭水護髮素與及潤膚霜都擺得型過人,仲有一件手製茉莉花肥皂;另一道玻璃門之後就係沐浴間,有兩款花灑,仲能夠望出睡房,勁!


酒店樓高十一層,我住八樓,景觀都不俗呀!

酒店每層都有三個Wi-Fi源,房中仲有Lan 線提供,唯一唔好就係電掣無國際化,呢樣差少少。

不如介紹另一強橫賣點,自助早餐:

















多野食到呢...仲有白粥、海帶湯與及白飯,飲品咖啡茶之外有西柚汁與橙汁,鮮奶與豆漿,仲有粟米片提供,無得投訴啦!






最後要讚兩件事:原本三點先俾Check In,我Email通知佢地我班機好早到,我一點幾去到已經有房;另一件事:大堂有部Mac機俾大家上網,不過因為保安問題不能下載,因此我不能下載Boarding Pass,服務員立即幫忙,用佢地辦公電腦幫我攪掂!

所以,上網以呢個價錢訂房,實在超值,強烈推介!

沒有留言:

發佈留言