2011年11月29日星期二

台北深秋行:食不停(上)

除了已介紹幾間之外,我當然有吃其他東西!首先要告知大家:馬辣現時在台北已有四間分店,除公館老店及西門店之外,另外有忠孝店及信義店。我於星期日晚吃了,早一晚致電訂位都要九點半先有得食,不過可以告訴你們,水準保持一樣食得咁開心,每次來台必到。

我明白半夜三更有類似文章出現是很殘忍的,不過,要我再次回憶當時的美味,對我何嘗又不是殘忍呢?



係,西門町的鴨肉扁老店,由當年第一次去台北睇旅遊書介紹至今,我先係第一次幫襯。首先,呢個鴨果然好好食,有煙燻既香,又唔係鹵水播,總之好味之餘真係骨都可以咬出味,另外呢個新竹米粉,湯頭淡淡地,配呢個鴨真係一絕!
今次住福泰桔子館前店,基本上係讚不絕口,地點便利樣樣都好唔錯,除左望出去係街景但,Who Care?係附近有一位老伯伯擺檔,賣以上呢個餅餅,一個係奶黃一個係豆沙,重點係熱辣辣兩個都係十蚊台幣!仲要好食播!我就至愛奶黃喇,本來諗住再安哥,不過第二晚可能天氣唔好定係星期日,佢無開檔。
酒店樓下有台式奶茶店之外仲有繼光香香雞,咁無理由唔買份食下,好食,不過唔知點解我食親都有軟骨,我朋友食就舊舊都無事。記住,要辣先好食。
酒店附近一間舊舖頭仔,掃左呢個鍋貼番黎,八件四十蚊台幣,唔錯,充滿湯汁。
西門町有個位有兩間賣白苦瓜汁舖頭,呢間苦瓜大王明顯受歡迎好多,相信都係旅遊書既力量。老闆娘好識做,仲叫我囉住個白苦瓜影相。
去完女巫店,係臺壹整左個愛玉檸檬冰,唔係唔想食出名果隻,不過實在飽,所以都係揀番愛玉。

呢間酒店包早餐,不過就係囉餐券去附近丹迪咖啡食,選擇都好多,你見以上呢兩款就係我至愛,另外跟一杯咖啡加一杯果汁。


係,有去淡水,當日仲要落雨落到痴線。第一樣係淡水捷運外賣既有餡魚仔,紅豆味與奶黃味,餡少,所以唔好買。洪媽酸梅湯的確醒胃,但都不及蝦捲正,真係熱氣都係咁話,香口到爆。




落大雨去寧夏夜市,食左一間餐廳遲下介紹,唔忿氣點都要掃小食番酒店。呢間碳燒實在旺場,而且老闆們好有性格。我買左一份鹽酥雞,一大塊炸雞扒與及一塊芝士豬扒同我朋友一齊食,都係果句,熱氣都係咁話,勁正!另外呢條台灣腸,無理由唔食啦下話!
去完華山行經農業品周日市場,買左呢杯柿沙冰,純柿汁,鮮甜解渴,因為柿靚,所以呢杯真係有機會都買唔番。

臨上機前都唔放過,桃園機場一號大樓裝修到亂晒籠都仲有呢間,好鬼地道價錢都唔算貴,而且個鹵肉飯仲好好食添!

無錯,仲有三間舖頭,下次一篇介紹晒。最後貼張俾你地懷念下:

沒有留言:

發佈留言