2011年10月5日星期三

繼續推介的King Ludwig Tea Buffet

上月某天,心血來潮,跟朋友沒有預計走去赤柱。由於跟朋友都沒有吃午飯,所以到達後想也不想,立即跑去美利樓的King Ludwig來個下午茶Buffet。

未講食之前,真的要投訴一件事:整乜領匯整到成個赤柱商場變成死城?核突到不得了!由巴士站落去美利樓好似行迷宮咁,不知所謂!


言歸正傳,家陣價錢位位HK$148,食兩個鐘最多,可喜係食物質素無變,有多無少:
食肉獸福地,至開心係家陣有埋Salami食,煙鴨胸,燒牛肉,意大利雲吞,加上繼續有幾款即燒德國香腸,呵!
繼續有即叫即整Pasta,不過好似無左白汁,全部都係龍蝦汁,好食好食!

有海鮮架!蝦啦,三文魚啦,仲有翡翠螺!(特別介紹第二張相左邊果個哈密瓜沙律,好鮮甜!)
這個海鮮忌廉湯不能不喝!

甜品!大有進步,基本上以上咁多款,只有一兩款係太甜而我唔多岩食,其他比起部份酒店自助餐甜品更掂!

食到飽飽,慢慢係赤柱散步,風景如畫,絕對要再次推介大家!


 

沒有留言:

發佈留言