2011年10月14日星期五

超平的High Tea

其實對於一個麻甩,High Tea實在不是我所好的東西,不過,很久之前曾經在一位於黃泥涌道的私人會所試過一次,那一層層的放上不同的咸甜包點賣相吸引又的確好吃。但我知道,那裡又或者很多酒店的High Tea,價錢都並不大眾化。

剛看上一期的雜誌,介紹西環有一酒店的High Tea Set只是HK$68一位!由於真的沒有留意實質位置,雖然我住這區,但又不記得西環尾有一酒店。於是,星期日有朋友在我游泳之後找我喝茶,我就到便利店揭揭雜誌,啊!這間叫帝盛酒店!



根據網頁介紹,這是一間四星級酒店。位置呢?堅尼地城爹核士街十八號(怎去?自己找找吧)。酒店三樓有一餐廳,名叫Cellini。

哈,真係Poolside架!

好,睇睇有乜食:


 
得唔得先?有Parma Ham,有鵝肝,又有黑魚子,煙三文魚,好鬼豐富架!
鬆餅仲有忌廉與果醬俾你,好得!
餐具靚,但呢杯咖啡更加唔錯,係水準以上!

實在係估唔到既水準,六十八蚊連加一,七十五!餐廳開張兩星期,當日星期日下午得我地一檯,所以應該未有太多人發現;同時亦因為酒店開張無耐,所以廚房與侍應仍然大大聲講野,完全唔覺得自己係酒店。

不過咁,咁既價錢,又好食,仲想點先?

沒有留言:

發佈留言