2011年4月9日星期六

三月特別多飯食:小肥羊

這一頓生日飯,首先講講主角:她是我在bbs年代認識的小妹妹,那時,跟她反檯反到七彩,因為她『當年』至愛著褲城,而我則踩得就踩。後來不知為什麼成了朋友,看著她結婚,工作上亦有給她意見,最近更看著她信主快要領洗,我更加開心。

由於我跟她都是白羊座,所以,我們都慣於在三月尾一起吃飯,永遠都是火鍋,前幾年差不多次次都是寧記,因為我們都很愛麻辣。這次選上小肥羊,是因為我之前跟baby吃過,實在喜出望外的任食,所以不作他選。


旺角的小肥羊有三層,兩次都在二樓開飯,裝修不錯而且乾乾淨淨。這裡的火鍋不用另點豉油,因為湯底已夠味,而這個任食套餐,另加十五元就可以有汽水啤酒夏枯草任飲。總之加埋其他雜項埋單每人約一百八十元(我跟她們兩公婆三人開飯的),好,沒圖沒真相,去片:
四川麻辣加香茜皮蛋,我們另外要求加辣,講真是越食越辣,而且湯底夠濃味,淥一淥就食得,唔駛煩。
以上係羊,小肥羊的羊當然質素有保證啦!
肥牛片,以任食火鍋來說,水準以上的。
呢幅相好多食物,都水準不錯,特別係一系列既手打丸,不過我想推介一樣必食既就係醉雞翼,淥熟之後,雞依然好嫩,仲有酒香添!
正如之前提及,以上既蝦丸墨丸羊肉丸都好好食,而且四四正正,值得食!
呢兩餅蝦滑同墨魚滑就實在,麻麻地囉。
呢個要特別介紹!任食清單當中有餐前小食,其中一定一定一定要叫既係夫妻肺片,信我,又辣又香口!



其餘食物一覽,可以見到都幾似樣,水準亦不俗!

最最最重要係:每次食完,每食兩舊水,佢會俾番五十蚊Coupon你,一個月內使用(不過只限旺角舖),用黎Keep住客,但變相有著數,係咪高興先?重有重有,唔知點解呢度極易搵到位,當然一大班人一定要訂位啦,但三四個果隻真係去親都有,旺角播!

愛打邊邊的你可以試試!

沒有留言:

發佈留言