2011年3月30日星期三

三月特別多飯食:嚐越

這頓飯是在看趙增熹前吃的,多謝這個親如哥哥的朋友,有閒情逸緻跟我看這音樂會之外,還請我吃這頓飯賀壽。早前已提過,在九龍灣開飯,表面上飯店選擇多,但實際卻是要吃的人更多,由於當晚九展有兩個音樂會,可想而知,開飯的人有幾多。

早一晚於開飯網了解行情,那個巨盒的情況比德福更差,結果本著不想吃類近東西的大前題,又要自己想吃的情況下,我決定吃越南菜。


嚐越,沒有深究,但相信都是類似連鎖式越式餐廳,期望應該不大。在期望不大的情況下,竟然有好幾樣東西都喜出望外:
柚子鳳爪,唔大碟,但十幾蚊,味道調得岩岩好,清新可口,鳳爪爽口,連同底下雜菜都好好食!
青木瓜雞絲沙律,繼續清新可口,蔬果爽脆,上面放少少蔥油,加起來真係好唔錯!
朋友的主菜:香茅豬扒撈檬,佢話個豬扒好睇,食就普通。
呢個濃湯野菜窩真係必食!湯濃而味道充滿牛油香,當中蔬菜種類極多,當然不能每樣都入味,吃得出菇類跟湯煮,其他是另外烚完再放進濃湯,但因此其他蔬菜很鮮嫩,好好食!
越式小食拼盤。三款都好高水準,粉卷貿春卷特別好食,一夠皮薄一夠香脆,總之,連鎖式有此質素,極之高興。

這是細碗的鮮黃牛脊湯河,要求牛肉另上要問一會才告知是特別安排,平時唔俾。牛肉鮮嫩量算多,附上的香葉等等都充足,不過個湯底唔出色,所以,水準以下。

不過不過,以上食物共花不用三百元,食到飽,水準夠高,上菜夠快,侍應服務尚可。其實此餐廳有些較貴的食物,個人意見,呢類餐廳,食果類咁貴既例如越南燒雞之類,就比較不智喇。

沒有留言:

發佈留言