2011年3月22日星期二

三月特別多飯食:三希樓

熟悉我的朋友都知道我愛辣愛滾,所以兩位老同學吃飯,他們選了一個我從來沒有到過的地方:科達中心。科達中心是一個極之不就腳的地方,直達的方法就只有的士,當然,你喜歡步行都可以。

開飯地點是三希樓,在科達中心有兩層,吃麻辣火鍋的都是七樓。店裡有不少外國人,哦?外國人鍾意食咁辣架咩?


呢兩碟前菜,第一碟唔講,第二碟,呢個小型夫妻肺片,好似警告各位食客:呢度既辣唔講得笑。
不熟地頭,當然由他們決定,選了麻辣拼雜菌鍋:
 
呢兩個湯底,辣既係香、麻、辣,仲係越食越勁;另一邊湯底鮮甜,好多不同類既菇,好正架!

係,掛住食,手震!但呢個貴妃蚌真係好鮮甜!
 
呢個牛有名堂,唔理喇,好食,濃牛味,切得夠薄,正!
 
牛心管呀!要淥耐d,麻辣果邊更入味,令人懷念當年寧記送既年代!
 
手打蝦丸,好鬼彈牙,好多蝦好多蝦,得囉!
 
呢個鵝腸,乾淨帶肥,食到停唔到口!
 
花甲!除左第一隻竟然食到有沙之外,你見架啦,又大隻,又鮮甜!
 
呢個嘩蝦蝦,我呀,呢類好懶打邊邊食蝦既人,食左都話,好味啊!
 
呢個墨魚膠,好膠好膠,入口彈牙,高水準!
 
前排帶子固然鮮味到想即食,後排既菜肉雲吞,餡料有花過心思,絕不普通,所以好好食!
 
前面呢個,四川苕粉,好滑又吸湯,必食!
 
呢杯叫洛神花茶,酸酸甜甜,好開胃!

另外一提就係此店調味料花款極多,亦有四川特有配料,不過我相信我想再黎,試試川菜,因為見其他人食果D,好似真係好正囉!

沒有留言:

發佈留言