2011年1月27日星期四

信得過又食得過

悠閒假期碰上另一已遞信好友Baby,相約食晏,佢揀左灣仔一間叫信得過既餐店,主打杏汁白肺湯。我無所謂,只係奇怪,點解好友Baby咁有興趣去食豬內臟呢?因為呢間舖主打呢樣野,同埋原汁原味無味精。

當日都勁凍,所以,當日食過果一餐,的確係暖入心,好味又滋潤:


 

因為本人都極愛豬肺湯,所以我點左杏汁白肺湯加讚歧手打烏冬,四十三元正。若果要埋花膠果隻豬肺湯就多二十蚊,若果選日本稻庭烏冬就加廿五蚊。
作為一個都幾幸福由細飲阿爸阿媽湯水大既我,一飲呢個豬肺湯就知道掂!鮮甜,杏汁味亦飲到,唔會淡亦唔會過濃!裡面既豬肺好乾淨滑溜,好好食!烏冬彈牙高水準,最重要烏冬個湯底係老雞湯,呢四十三蚊,好掂!


呢個係Baby點既正宗黃沙乳豬潤湯烏冬,湯係火瞳老雞湯,我試左一塊豬潤,我平時真係好怕食豬潤,但呢個,竟然係爽脆!嘩我喜歡到不得之了呀!


半隻招牌口水雞,辣度剛剛好又香口,雞呀,係滑溜溜有雞味,真係好高分數架!


呢個海蜇青瓜大件夾抵食,爽口彈牙!


老闆就係呢個星星哥,佢果日都有坐陣,我想話,信得過我一定再黎,因為有好多樣野未食!

沒有留言:

發佈留言