2011年1月26日星期三

我願等:豚王

話說去年日本之旅,其中一樣食得最開心仲要再食既就係一蘭拉麵!非常希望若果香港有一間,廿四小時,咁既質素既拉麵店就發達喇!

點知原來最近有位曾經於一蘭主理既廚師黎左香港,十一月係中環老蘭附近(明珠越南菜館果條街)開舖,舖仔細細得十幾個位,每日限賣二百碗麵為左保持質素,聽講日日排長龍仲有人望門輕嘆。我等閒人又點可以唔去食下呢?


根據今期飲食男女列此店豚王為兩星級食店,並表示今日用三十五斤豬骨熬二十個鐘做湯,麵條每日新鮮製造。今朝,就算尋晚半夜支持曼聯極度眼訓,都要十點起身,結果因有突發事,十一點二十三分到達,前面,已經有三十幾人排隊:

有學生有老外有上班一族,都要企係垃圾側邊等,個個無投訴。無耐就有店員派落單問卷,與一蘭一樣,都係樣樣有得揀,唯一可惜係佢話我地知,因為禽流感,所以無蛋,嗚嗚。

我就揀左呢個,最原味既豚王,筆都係佢地俾,一個傳一個,好乖呀大家。
 
12:29PM,目標在望,你睇後面幾多人!我呀,都企左成粒鐘喇!


12:43PM,我坐低喇!檯面有一樽水,有芝麻,有辣芽菜,有蒜醋,有生蒜俾你整蒜蓉,仲有七味粉及胡椒粉。


舖頭只有十三個位,但有兩名師傅入面煮麵,一名清潔阿姐,仲有兩名哥哥仔好禮貌招呼客人確定每個人叫乜然後俾師傅煮麵,除清潔阿姐外幾個人都用日文交談,仲久唔久大叫果隻(唔係叫二三四),你真係以為自己去左日本架!
 
 
12:52PM,我碗麵到喇!首先欣賞佢叫多蔥多木耳分開上,真係好多!一試個湯,啊!一蘭的感覺回來了!雖然湯比一蘭肥膩,但真係好有果回事既感覺!麵都係同一蘭有得比,蛋味差少少啦!叉燒唔夠香,不過好過好多香港舖頭喇!不如重溫一蘭既又係點既:
一路食,我諗呀,又唔駛機票,呢碗麵都係八十五,依家日元咁貴,乜都值啦!再不斷聽到左右食客嘩嘩聲大叫好食,又話黑王好正,下次要叫,更有人每人一碗之後即時追加(我就食唔落啦),咁,你地覺得係咪我吹大左呢?

食晒!湯都飲晒!完全唔會有口喝感覺,大滿足! 
 
1:15PM,開心離開,嗯,不如趁未番工,再黎囉!

PS:又係因為呢期飲食男女,我忍唔住又要飛台北喇!今次目的係花博之外仲要食得好,所以,我今晚有心機會寫幾篇好野呢幾日滿足你地既『食慾』--就係本人呢排放假四圍去食過乜喇。

沒有留言:

發佈留言