2010年11月7日星期日

滾得好爽在千福

好多人以為我好識食,只不過我個款似識食,而我有一班好鍾意食既好朋友。最近就多得靚靚公主帶我等一班識食蝗蟲團首次出征尖沙咀的千福中日火鍋料理。

通常我都先到,我們一行十人獲安排至一房間,被帶到那裡,嗯,這裡價錢肯定唔少野。



係,房入面就擺左滿天神佛。跟住前菜幾碟,有兩款,唔係咸脆花生,而係:



芥末八爪魚,另外呢個香辣魚仔乾,好味到爆!
湯底選兩個,第一個佢寫到明正牌水佬榮花甲鍋,睇過:


估佢唔到係蕃茄味,見到果陣期望稍稍降低,雖然花甲好大隻,肉好甜,不過個湯去到最後呢...再講!另外係四川麻辣:


賣相先聲奪人,食落就絕對上癮!呢種麻辣好到家,而唔霸道,但你食每一件個咀同舌頭會有麻既感覺,但又辣得好香,好耐無食過咁高質素麻辣喇!湯底出色,食物又如何?

首先,此處每碟食物都擺得好靚,都有花花伴碟,份量唔算大,但好唔好食先係重點嘛!
不如,先介紹丸同餃丫!


呢個叫麻辣蝦餃,首先真係皮薄大大粒,而且蝦鮮,食食下你就發覺點解個咀麻架呢?幾過癮架。


芥末八爪魚丸,唔會成口粉好足料,而且真係有Wasabi既辣,得架!


蟹籽蝦丸,又係勁足料,好正。


雲吞魚皮餃都好高水準,但你睇呢個水餃!真係不得了!

其他食材基本上高分無乜令人失望,不過我最主力想介紹,牛!一入門口有個位有師傅跟Order切牛,上檯果幾碟,真係好鬼勁!



呢個叫肥牛邊位,肥,唔在講,牛味亦濃果下好野。


花雕牛柳粒,侍應講到明要淥廿五分鐘,呢個期望太大,普通啦。


呢個係牛肩位,牛味極濃,以為食到最正,點知有個仲正:


牛腋下,嘩,嫩滑到會自動滑落喉嚨,牛味就無咁濃,但真係超好食。同檯老饗話:上面果味就風韻尤存,呢碟就妙齡少女,喎。

千呼萬喚牛舌心,夠薄又夠牛味,不過都幾貴。


點解咁多野唔介紹介紹呢樣呢?係呀,鱔片好正,花膠好正,不過呢個烏冬好滑,加上最後唔辣果邊湯底,甜到呢...淥烏冬真係一絕,超好食!

咁食法,唔平架,加埋叫左既飲品,落樓位位三百幾,不過坐得舒服,食得好又精,久不久咁滾法好過去食五六次太刻薄啦!

下次有機會要試下刺身,今次食唔到牛刺身,亦聽聞此店刺身好唔錯。


沒有留言:

發佈留言