2010年9月28日星期二

我的家在紫禁城

是的,新鮮熱辣,今日午飯過後到太古坊的ArtisTree參觀這個由何鴻毅家族基金主理的《我的家在紫禁城》展覽。各位都知道我對中國歷史興趣不大,而且上次去北京都無去紫禁城,今次有這個就在附近的展覽,怎能不去呢?

先介紹一下:此展覽會在ArtisTree由九月十六日至十月十五日朝十晚八展覽,大家咪執書。有什麼吸引我去看呢?因為這展覽的公仔很可愛:





 
 
 
見到以上公仔終於明白有乜吸引我啦!但千祈唔好以為全卡通化就唔認真播,佢地都有好多關於紫禁城既珍貴資料都有,仲以多媒體方式介紹添!
以上係紫禁城三家紅經喎。 
咁有乜玩呢?



現場擺放好幾幅金屬板浮雕,又有紙又有顏色筆,慢慢整紀念品啦!


旁邊有部電腦,對準你個樣,陣間大電視條片你就係皇帝喇!


貓仔下面既係一個砌圖遊戲,砌乜我唔知,因為有太多人圍埋去喇!


記得入門口囉本小冊子,沿途打印呀!
全場我最鍾意呢兩個!
我就嫌今日時間唔夠未玩足,會再去,睇下見唔見到我啦!

沒有留言:

發佈留言