2010年9月14日星期二

歌迷演變史

最近晚晚睇陳年十大勁歌金曲季選與總選,今個星期播放的是一九八九年,今晚看的是第二季,歌迷們還要為每個偶像組織啦啦隊即場表演,這對歌迷是極高難度的--因為個個要見樣,無得遮住個樣。

看了幾年季選,發覺歌迷在變,那種變都好有趣。


張國榮對譚詠麟年代的季選,歌迷開始送花,但不是一大紮,而是一枝兩枝,所以唱唱下有人隊枝玫瑰,歌手照樣要老土地囉住,無計。不過更蝕底係,果個年代女歌迷好狼,上去送枝花點都要鍚番啖。咪以為以上兩位先有人咁癲,陳百強鍾鎮濤之類當然有,就連當年好紅既呂方,一樣有女歌迷殺上去錫。

人紅,真係會靚仔架!

不過當年另一經典場面,一定係節目一完歌迷衝晒上去圍偶像,場面極度混亂,一個保安都無。歌迷一樣係不斷質禮物與花俾偶像,囉出物件要簽名,當然少不了係合照啦。

難得就係當年既偶像個個都好有禮貌,從來無黑面。至少鏡頭前面。

再過幾年,花都照送,不過就不再係一枝,而係一紮。不過當時既一紮,八十年代未,就真係一紮,即係幾枝花加滿天星之類,所以偶象閒閒地攬住幾紮都仲可以唱歌,無問題。花之外,亦會送為偶像素描或者畫像,當年歌迷比較有心思,真係自製禮物,相信偶像收到都會花少少時間睇睇。

今晚第二季目擊最頂癮場面有兩個:郭小霖高唱夢中見,三名Fans殺出,其中有個成盒用花紙包好既禮物隊俾佢,果盒禮物大細肯定大過一張A4紙,厚過兩本電話簿,郭小霖當時都幾尷尬;另一經典就係:張學友先生擺晒Pose唱Cry,有印象既朋友都記得佢一唱Chorus:『Cry!』係會有指定動作,不過有三數名Fans等佢差唔多唱Chorus殺出,又係隊幾紮花俾佢,隊到佢無手渣之際,見仲有個風車想送俾學友,夾硬塞係佢隻手,然後走。

我想起陳奕迅提過,唱歌若果俾樂迷亂拍手掌破壞氣氛,倒不如唔好拍靜靜聽歌。送禮物同上,唔岩時間送,一樣破壞歌手表演,失敗!

到四大天王年代,歌迷們送一大紮花,係大紮到歌手個頭兩倍,於是,嬌小女歌手們至多收得一紮--唔係唔想囉,而係無能為力。

相比近年,其實一樣有咁瘋狂既歌迷,不過迷既唔係本地歌手,而係外地:台灣日本韓國出口特別勁。無法子,香港藝人太易見到,已經無新鮮感,又何須對你好似對果班飛能海呢?

不過咁多個年代,呢班真金白銀支持偶象既粉絲有一共通點:依然都要遮面,依然都唔見得光。你,曾幾何時,有冇做過以上行為呢?

沒有留言:

發佈留言