2010年8月2日星期一

收費電視一二三

同學們到我家竹戰,其中一個問:「你又有有線又有Now,乜台都齊呀?」「當然唔係啦!」「咁你睇唔睇得晒架?」「點先叫睇得晒先?」

我承認一個人住但安裝那麼多收費電視台的確有點奢侈,不過我這樣想:不是花不起,我又沒有其他豪花的嗜好,而且太喜愛看電視,給自己多一點選擇,也不為過啊!這篇想寫最近關於收費電視的三件事:

About Now
看英超的朋友都或許有安裝Now TV吧!我有,而且我早在兩年前多也替爸爸那邊安裝了。我這邊是較早選用的,所以超強體育組合加無線收費台再加亞洲美食台,三百蚊左右;爸爸那邊就貴了,只是一個超強體育組合連高清盒就要二百六十元。英超沒有了,約將要在十月滿,有點事可以做的。

著實我覺得Now的體育頻道做得不錯,而且多元化,就算沒有英超我也想看網球排球,而爸爸那邊呢?他太愛桌球,Now有一個台可以讓他看個夠,所以,我沒有打算Cut,他,其實也不想。

十月約滿,七月尾致電,有個選擇叫合約事宜的東東,接通之後,了解一下,噢,我這邊可以一減減到差不多兩百,而爸爸那邊呢?260減至128加12蚊租機,若果再選購三個其他台至總月費150就免租機費,而且選台可以買一送一,選一個平送一個貴,結果,選了幾個有兒童又有電影,月費為160元,每邊慳一百,而且小姪女最開心,有Disney Channel與及Baby TV,以後就可以乖乖跟著爺爺看電視,又或者,與爺爺爭電視。

還有約的朋友可以打去問問,無謂俾咁貴啦!

About Cable
有線,四月約滿,續約時他又Sell我一些貴到爆的Plan,我乾脆跟他說:「我淨係要睇番依家有既台,我唔要高清,你一次過講個最平既俾我算喇。」結果月費259,照睇世界盃,那位人兄教我不用當時裝英超,到八月才加也不遲。

今天致電,詢問有關加英超的事,那位小姐竟然說:「依家要高清英超最平398。」「唔係播!你地同事果陣同我講續約,話八月加番都係每個月五十高清八十播!」「呢個優惠過左喇!」「咁你地同事當時又咁同我講?」

可能又俾我兇了一野,那小姐說:「咁我幫你問下可唔可以批番呢個俾你啦。」徙時間!根本就有,搏大霧想屈我俾貴d?無咁易。

結果,俾多五十有英超,只係廿四個月約由八月再生效,但八月到十二月又唔駛我俾多五十,即係只係二十個月俾多五十,計埋Now,都慳左。

About TVB PayTV
講無線收費電視台有乜好過?係講呢排成日睇開乜。

最近經典台係我時常收睇既電視台,因為重播兩個劇,真係好喜歡。首先係孖仔孖心肝,周星馳加劉青雲,呢套劇真係好好笑,梁家仁又非常攪笑,對白又有時半爆肚。想起呢套劇諗起兩件事:一.當年曾經係上環見過劉青雲拍呢套劇,真人有型好多!二.因為呢套劇認識Time in a bottle呢隻歌,好喜歡!

另一套,真係多得佢唔少!大時代

經典台每逢星期六晚十二點半連播五集,依家已經播左十五集!頭五集我真係頂到第四集就不支昏睡,之後發現星期一至五晚十二點會逐集重播,多好!呢套劇當年睇唔會明晒,都咁鍾意,依家睇識多左好多野,就更好睇喇!當年藍潔瑛實在靚爆鏡,周慧敏、李麗珍與楊羚都好靚,而且好戲之人太多,我只可以話劉松仁頭六集演出已經夠囉乜鬼視帝喇!另外發現,原來當年唐寧已經有份拍,扮劉松仁二女。韋家輝呢套真係經典,依家睇左十五集真係欲罷不能,呢排睇睇下諗:當年劉青雲因為呢套戲識左個老婆郭靄明,但佢係呢套戲入面神經質到咁,劉青雲一定係欣賞到港姐冠軍既其他優點喇,唔係同劇咁多靚女,點解揀佢呢可?

最後推介:今晚起音樂台十點半重播勁歌季選,今晚睇完一九八三年第一季季選,主持係Ken蔡,曾慶瑜,陳玉蓮與及朝偉哥,節目並不是Live而係錄影播MV,第一季十首歌包括:梅艷芳赤的疑惑、徐小鳳隨想曲、王綺嘉湯正川尋知己、汪明荃萬水千山總是情、鄭少秋黃帝子孫、陳百強今宵多珍重、蔡楓華何必曾相識、林子祥海市蜃樓與及羅記兩首:激光中、願望就是明天。我呢類音樂精,以上歌曲都有一兩首唔識,但睇番MV真係勁高興,羅記激光中個MV真係正到爆!

係囉,講到呢度,你地信我係電視迷啦可。

沒有留言:

發佈留言