2010年8月21日星期六

食在太古(6)之Belgos East

公司附近當然並非間間都食過,久不久食過未寫都值得提一提,今次介紹一間好唔錯既西餐。

位於太古坊Belgos East,咁耐都未食過,最近第一次食,但亦都可能最後一次,因為有同事收到消息,呢間就快唔做。價錢不便宜,但的確幾好食:


可以選湯或沙律,呢個甘筍湯好清甜,不過,沙律好精彩,我揀錯:
呢個蟹肉沙律好精彩--根據同事所述。

麵包好好食,但更精彩係牛油之外既肝醬,乜肝我唔知,只知好好食。
當日主菜有幾款,價錢唔同,且看質素如何:
最貴呢樣,炭燒肉眼扒,女同事分部份俾我,唔錯唔錯,果個煙肉青豆仲好食,點解知?怕肥的女同事分俾我食囉!
另一主菜,英文叫Quiche Lorraine,仲以為係人名,原來係芝士煙肉批。無食過,賣相就好似削左少少。
我點既海鮮寬麵,清清地好多料,唔錯,份量多番少少就更好。
甜品要另外俾錢,呢個雞蛋布甸無乜特別,加廿蚊都可以接受既。

同事話呢間最正係青口,不過無食到,希望佢(若果真係)唔做之前可以試下啦。

沒有留言:

發佈留言