2010年7月19日星期一

喪食東京遊之刺身壽司(中)

迴轉壽司,香港食的話大家期望不會高,到日本,你自然期望是是但但一間都贏香港大部份食店成條街。是次旅程食過兩間,不如又睇睇得唔得?

兩間呢,一間係早就想去食,一間係行過想食入左去,先介紹偶遇果一間先,位於橫濱Queen Square入面的三浦三崎港





首先,位於一間商場入面既迴轉壽司,期望真係無咁大,而價錢其實又唔過份,咁我食左乜呢?
有眼睇,部份賣相真係普通,味道以日本水準來講亦是普通,不過係日本食兩餐迴轉,我就首次寫日文喇--因為想食乜,有時不能只等佢轉出黎,咁,就看圖識字,寫囉!不過,此店又唔係無野值得讚播,就係呢樣喇:


睇住新鮮熱辣一大盤出爐的蛋卷,忍唔住叫左件,呵!好食到,唔知典講好呀!

不如介紹另一間:活魚大江戶,廿四小時營業!呢間話說係,我第一晚食完一蘭然後,興之所致,直落!



點解要講你地知?因為半飽之下去食迴轉壽司,唔好食就走架喇!結果係點呢?
無花無假,以上,我食晒!除左最後呢件叫錯唔係好愛秋葵之外,其餘,真係好食到香港所有迴轉壽司行埋一邊!驚唔識叫咩?放心,有英文Menu,有晒公仔架...所有大路壽司。

另外呢,我幫襯呢間池袋店好近一蘭,最後一日發現東武樓上都有,肯定坐得舒服好多,價錢亦唔會有好大差別。

廿四小時營業,你話佢同一蘭,真係若果附近有佢地,你想唔肥都幾難!

沒有留言:

發佈留言