2010年7月14日星期三

喪食東京遊之大魚大肉(中)

哈,原本只有上下兩集,但想起有一餐又不能不提,同樣切合大魚大肉的主題,於是,來個中場插入。

這一餐是放題,是Shabu-shabu與sukiyaki,牛肉與豬肉切得薄薄的一盤盤上,其餘就是蔬菜豆腐與及蒟蒻麵,另外當然是任飲啦,九十分鐘2180Yen,店名叫鍋ぞう,光顧的是池袋分店。講咁多,去片!




有英文Menu,據我所知中文都有,不過當日應該俾人用緊。




一樽二樽俾齊你,侍應努力教我地點食點食,一定要讚此店侍應服務極週到,係我食咁多餐最好呢間,我地覺得檯太細,即刻換俾我地;問有乜野飲品推介,又會盡力介紹,好好。



牛肉與豬肉當然唔係上等貨,但絕不差,要我比較,豬肉更好食。


有眼見,蔬菜選擇唔算特別多,但一定要推介呢個蒟蒻麵,當個湯淥夠肉之後,再淥呢個麵,極好食。


呢幾樣醬都點到亂晒籠。


成晚除左第一杯生啤之外我飲左幾杯Sour,梅味好,侍應推介的檸檬味與及桃味都不錯。

此店就是平平地可以一班人食得好開心,又可以過下癮食沙煲沙煲,可以一試的。

沒有留言:

發佈留言