2010年7月26日星期一

喪食東京遊之大魚大肉(下)

作為本人是次日本之旅係咁食的高潮位所在,再次感激飯糰先生的好介紹,同時亦是我咁大個仔食過至貴一餐。位於銀座的唐人凧,吃的,是松阪牛肉放題兩小時包飲包食,盛惠11,500Yen一位。

本人去旅行捨得吃貴一點,但本人的『貴一點』都未試過貴到呢個地步。不過,到達餐廳,竟然有一間私人房間,三個人可以面向銀座夜景享受晚餐,未開餐先感動:





究竟有乜野食?不如根據Menu等大家了解一下:松阪牛五花肉、燒肉(帶骨五花肉、啡力、橫隔膜、鹽味牛舌、里脊、嫩雞、高級牛胃、牛肝、下水、帶油花豬肉)、海鮮(川燙擬石蟹、河豚、蝦子、扇貝、花枝)、其他(烤蔬菜、青菜葉、韓式醃菜、泡菜、醃鱈魚腸、沙拉、番茄沙拉、蔬菜湯、燉牛肉、白飯、豬腳):


放大自己睇,然後我重點介紹當晚興奮食物:


係!大大塊松阪牛上檯,食完,再叫,又係大大塊上!你知嘛,咁大塊入口即溶既質素,香港食郁下就成千蚊架喇!


下方係另一種和牛,質感完全不同,但牛味極濃!




牛舌厚燒,與下面的牛舌薄燒加蔥,前者以為超好食,後者食過先知,嘩,呢個仲正!




牛內臟,上面果碟應該係牛胃卦,超好食,一放落烤板,差唔多搶火!後者是牛肝,第一次食,唔錯。






海鮮類,呢個了蟹,哈!新鮮鮮甜,絕不俾行貨你!帶子、蝦、雞泡魚及花枝都好掂,其中以帶子及雞泡魚係要Encore!


好掛住呀!!!!!




凍蕃茄超得!泡菜就朋友們話好好味,下面呢個沙律菜清肥膩不錯,不過都不及以下呢個:


失驚無神每人一碗呢個冷麵,清而醒胃,湯都飲晒!


呢杯係飯糰介紹既含酒精Cocktail,好好飲,我唔記得叫乜名添!


最後呢個雪糕埋尾,成件事真係好完美!

總結:呢個價錢,咁精彩食物質素,環境又掂,服務又好,下次去日本,真係好想食多次!

沒有留言:

發佈留言