2010年7月11日星期日

喪食東京遊之大魚大肉(上)

呢次主題係食,係咁食不停食,當中有平有貴,呢兩篇係介紹兩餐至勁至貴,與Title亦非常配合:真係大魚大肉。

上半場先介紹係呢個雞泡魚宴,店舖名玄品ふぐ,雞泡魚專門店,我食果間係池袋店,多謝飯糰生訂左位,更好彩係一入到去,有一名識國語既侍應--因為呢位嬸嬸係上海人。



基本上呢個Menu有既野都食晒,但係梗係睇睇我相片介紹啦:


呢個前菜,係雞泡魚皮混酸汁,好開胃。雞泡魚皮既Texture好得意,非常多骨膠原,呢個前菜好好食。
刺身有厚切薄切兩種,厚切以一塊椰菜夾住食,兩種食法加上沖繩柑吉汁,係好好好好味!清甜!我個人喜歡厚切!


呢個係炸物,個炸漿好薄,咸香鮮味,另外既小辣椒同粟米都好好食。


白子料理,即係雞泡魚卵,可以選擇鹽燒與及醬油燒,我揀左鹽燒。果種好食法都唔知點形容,入口唔腥但有海水味,哈,我又挑戰個人食野極限。


呢個用炭爐燒雞泡魚腩與及魚皮,有醬油與及醋汁兩種食法,侍應用心教我地點食,嗯,原來雞泡魚腩咁鬼好食,唔怪得知有人為食佢而瓜左啦!但我更欣賞係魚皮呀!至於兩隻醬汁,我覺得醋汁好食過醬油!
紙火鍋呀!呢個酸汁非常重要,令到所有食材都好好食,不過咪以為咁就完播,呢個湯,仲有用途!
仲有泡飯食,死未!雖然個人覺得尚興泡飯好食d,但呢個好清甜鮮味,一樣有其正斗之處!


最後呢個花生味雪糕,未食過架,好清甜,令整餐非常完美。

呢餐幾錢?加埋杯生啤,位位唔駛八千Yen囉,呢個飲食經歷值得架,雞泡魚,唔係有幾多機會咁食法架!

沒有留言:

發佈留言