2010年7月15日星期四

喪食東京遊之刺身壽司(上)

是的,到日本,怎能不吃壽司?同樣分幾篇,因為在日本怎會只吃一兩餐壽司魚生?其實很多朋友都知,在日本是是但但食一餐,俾個『板長』價,得到可能已經是高好幾班的質素...

當然,同樣在日本都有高有低,打頭陣,是之前都提過:等餐死,食落好就知道,值!無錯,小弟生平第一次到日本著名的築地市場,得到一次幾眼訓都即醒的美味經歷。


出發前一晚睇住巴西出局,然後再睇溫網男單拿度對梅利,當地時間兩點訓著,三點四十五分醒來電視見到科蘭,四點出發半條人命轉一轉車,五點半到達,目標店舖門外已經有人龍!

壽司大!旁邊不是沒有其他選擇,同樣都已開檔,就只有這間小店外面排著人龍。此店嘛,朝早五點營業下晝兩點收工,店子小小只有十二個位,無架,企我前面有廿人之嘛,店子的嬸嬸已經告訴我們:至少要等個半鐘啊!

以上相片是壽司大旁邊的咖啡店,拍下的原因有幾個:因為內裡感覺實在很懷舊很日劇,另外等著實在太無聊,更重要是無精神又肚餓差少少虛脫的情況,應該飲杯香濃咖啡會好好多。
好好好,七點鐘我終於坐定定,在這間對於我呢類身型男子是細得有點辛苦的餐廳,不過,當你食一件,望一望出面等緊的朋友,呵!


不如快快手俾你地睇我呢個3,900Yen Omakase食過乜啦!
















唔係我懶,而係以上件件都好出色,當我將第一件放入口,並不因為我太餓,而係果種鮮味立即湧出!師傳非常好,識少少廣東話(呢間太多遊客光顧),話你知邊件唔駛點豉油,非常細心!當中有乜魚物魚,你地有貿趣幫我認番晒出黎,我只知道,呢個價錢,差不多三百五蚊港紙,香港你最多食到個定食,但肯定無呢種新鮮美味!

早起的鳥兒有蟲吃,你睇我食完出黎,果條人龍乜情況:



保守估計有四五十人,相信無等番幾粒鐘都唔駛旨意食。所以,當我跟同事講起我四點出發食築地市場,佢地既反應係:「駛乜咁早呀?」再問:「哦我是但食一間嘛!」

明晒啦!

沒有留言:

發佈留言