2010年7月21日星期三

喪食東京遊之???

不是特別版,而是有些吃過的其實也想告訴大家一下。另一方面,其實也想讓大家知道,基本上日本想平平地食,一樣可以,咁,水準又如何呢?

首先出現的是早前直擊報導已經曝光的,沒錯,那個便當。到日本不吃便當是一件極可惜的事,因為,便當並不特別便宜,雖然飯是冷的,但那份設計那份味道而且材料的豐富,是絕對值回票價的。



包裝漂亮精緻,而且材料很多,你發現用接近百元港幣吃這個便當是絕不會覺得貴,因為,每一件的味道都不俗,沒有因為它是一個飯盒而是是但但。
我吃這個相信是日本旅遊年的便當,所以,有多種語言,還告訴你裡面有什麼,一邊食,一邊學習其他語言,日韓英與及簡繁中文!

鏡頭一轉,某日,食過類似大戶屋的高田屋:那些分店不少的連鎖店,價錢不貴,份量很夠。那天,我吃了這個:



我點呢個係親子雞肉丼,另加一隻溫泉蛋。


無諗過呢個飯竟然又有一隻溫泉蛋,不過著實呢個飯,太乾喇,味道普普通通啦!反而個麵好唔錯。平平地一餐,算係咁架喇。

最後介紹一間與吉野家一樣在日本勁多分店賣牛肉飯既松屋。睇下我食左乜:

以上加多個麵豉湯啦,應該四十幾五十蚊左加。果個茄蓉肉碎飯好味,漢堡扒都不俗,記住,呢類係平價快餐店,自己買票,水準算係咁架喇。

丫唔記得話你地知,我呢個,係早餐播。



咦?仲未走?咁就有Bonus俾你睇喇!

話說一直睇杜如風小姐潮遊東京既我,今次有跟佢本書教去涉谷食呢個100%牛奶雪糕:


我食左呢個呀!


凍鮮奶浸著鮮奶刨冰,啖啖都係滑一滑既鮮奶,真係果種滋味,於炎炎夏日,超正啊!

沒有留言:

發佈留言