2010年7月8日星期四

喪食東京遊之買買買(上)


終於回歸!是次六天東京海陸空遊的確是食買玩盡興而返,首先再次感謝島主同遊與及之前做的資料搜集,同時感謝朋友借出Netbook讓我直擊報導,更要多謝果位寫日本人的款待。

對於島主用『狼』來形容我們今次喪食的行為,我只能夠講不能同意更多,但未寫食之前,我都想寫寫今次唔買唔買買一堆東東回來,上半場寫一堆唔食得:

 一直都知日本女性雜誌送的贈品很狠很正,估不到今次發現男仕也有收獲:這本雜誌千三yen送一個袋:

贈品質素都好唔錯,而且仲有條長既斜揹帶,兩用,質料都幾好。
電話繩乃本人到日本必買送禮佳品,以上幾條就是今次收獲。


淺草寺購入送給媽媽的。
唱片,點會唔買?以下四隻係是次收獲:


呢隻係用黎答謝朋友,因為知道佢應該會喜歡呢種音樂,當然係試聽過先啦! 

Sotte Bosse由上次去沖繩認識佢地音樂都好喜歡,見呢隻新碟即買,保持風格,但都係以前好聽。 
好似係日本新人,呢隻係我於池袋Tower Records試聽全碟超級喜歡,非常去旅行感覺,所以Tower Records無貨,到HMV見到即買。 
每次總會試下買隻特價碟番黎,今次係呢隻,見碟名係Jazz買黎聽,結果有點瀕野,實驗性質太強。
估唔到,日本Uniqlo有唔少香港”我唔見”又平既好野:
 


呢條俾小姪女既短裙仔,七百幾Yen,超高興。


呢頂雙面帽,三百九十Yen,岩晒細佬。


呢個係Best Buy!仿皮袋,1290Yen,另外有紫色!


當然唔係Uniqlo買啦!送禮的,哈!


東京藝術館購入,幾名著名音樂家既有趣畫像Postcard,105Yen一張。
好,是次最興奮之三件買物:
之前介紹我地去一間專做食物模型舖頭既?價錢真係唔平但極似,我都忍唔住,買左以上兩件,四千五Yen架!


買得果兩件,係橫濱紅倉庫Salut!發現呢個飾物盒,平!1050Yen,即買!你睇,加埋其他東東入伙之後,係咪好靚呢!

下集寫食得同藥品收獲。

沒有留言:

發佈留言