2010年6月28日星期一

世界盃之廣告

世界盃睇得高興嘛?賽果當然有好多驚喜,不過最驚喜都係球證質素之差!放心,我並不打算講波,想講係唔睇波既都可能搭到咀既事。

小弟收看有線世界盃,不過長期支持球彩台,因為好笑之餘兼夾好似置身茶餐廳,就算萬一場波悶悶地,總會有笑料醒一醒。球賽以外,有線世界盃期間播既廣告,又有不少有趣地方可以談談:

UA財務兩個廣告,首先講講機場旅行篇:男女主角揀得極好,女的極度港女完全顯示我駛男友錢係應份,就算佢要向財務公司借都關人隱事,男的一副心甘命抵死蠢樣又係極正,果位女職員可能心諗:你咁既質素都有水魚上釣,我做UA做乜呢?

另一個Boutique篇,完全唔Make Sense:男主腳好愁睇銀簽咭單,女主腳繼續買買買,但唔知典解佢話:全靠佢教我用UA咭數餐餐清,咁,究竟邊個唔掂要搵UA呢?典解男主腳咁愁望銀包,轉頭又話乜事都無呢?至於『慳左既息夠我買多件衫』,傻啦,此等購物狂,根本唔會諗自己夠唔夠錢,至要買,不用理。

白花油,呢個Go Go廣告我除左用騎呢之外,真係搵唔到乜野形容詞,不過肯定好洗腦:因為姪女依家會跟住佢Go Go,Oh No!

Neway睇波果個我幾喜歡:係,女主腳係野蠻女友,但短短幾個鏡頭已經表達男友又要陪女訓又要睇波又怕嘈醒佢,所以,乖乖地同班Friend去K睇咪好地地囉!最後呢個女友Enjoy埋一份,雖然與事實不乎,但不失為一個童話式結局。

果隻美國礦泉水廣告呢,其實我唔係幾明:我有睇沈旭輝談世界盃,佢話美國人好自豪自己有美式足球,所以一路都唔多重視足球。唔知係咪咁,整個咁既廣告出黎,九唔搭八。

Nike兩個球星廣告,個人覺得C朗果個麻麻地:射射下罰球變左銅像,都幾大吉利是;朗尼果個好正,成個故仔,仲搵法國兵客串幾角,成件事真係好民族英雄而且攪笑,當佢攬英女皇果一刻。不過,整個廣告既當事人今年都廢到無輪,唔知朗尼或者列貝利睇到呢個廣告有乜感想呢可?

竟然忘記了!呢個澳門凱旋門,好彩係我工作上知道呢間係酒店,如果齋睇呢個廣告,我會以為呢個係大富豪夜緦會!果班洋妞可以用『煙視媚行』形容,至慘係俾人既感覺唔係誘惑,而係個個好似搵食咁款,再加上拍攝色調舊舊地,與及果位疑似人妖版張惠妹既洋妞向你單眼,最後整個老翻Lady Gaga完事,嗯,尋花問柳者,完全收到知道晒!

壓軸一定要提卡士蘭:任達華哥哥與琦琦姐姐呢個Work Hard Play Hard,本來無乜野,只不過呢個廣告近排將佢地出席記招片段剪落去,琦琦姐姐果句真係好勁:「我平時食野好唔健康,好鍾意食零食,例如打邊爐啦,大閘蟹咁。」

唔知佢邊度鄉下,打邊爐同大閘蟹變左零食,可能佢唔係要食卡士蘭補肝,而係要補補個腦。

希望餘下賽事真真正正做到Fair Play,Anyway,連FIFA個網對於尋晚英格蘭果球世紀誤判輕輕帶過唔放入Highlight,Fair Play?發夢無咁早,訓啦,如果你真係想睇巴西的話。

沒有留言:

發佈留言