2010年1月23日星期六

如果我係佢個仔

某日下班,由三十八樓直達地下的升降機內,有兩名女士正在談論著朋友的事。

「依家個仔K1,佢上晝要佢番一間,下晝就番蘇淅,佢話蘇淅同佢地屋企好近喎。」「咁點得架,小朋友要訓晏覺架嘛。」「係囉,所以個仔下晝一番到黎就話要訓囉。」「好彩K1無乜功課做嗟。」「都係丫!細細個咁辛苦,無得訓晏覺。」「話就話住得近嗟,食晏都趕頭趕命,傻架咩。」
由於該升降機速度極快,我沒有機會繼續聽下去。



現時的父母望子成龍真的望到痴晒線,兩歲半三歲人仔要佢番上下半晝兩間學校都可算離晒大譜,好彩剛才兩位女士並不撐呢位母親的抉擇。

如果我係呢個小朋友,感覺會點呢?
我唔記得上下畫邊個Miss教我,同時唔認得班同學:先生要我地互相認識,我硬係唔記得,但我又唔識同先生講,我要記兩班人,好慘架。
若果學校有課外活動,我肯定無得參加,因為我仲要趕下一場。
如果我要穿校服的話,我都唔知點解我要上畫換一套下畫換一套。
越黎越覺得辛苦,點解番學咁辛苦,我好眼訓,食飯都無興趣。
就係因為細細個覺得番學好辛苦,又唔係媽咪接我放學而係賓賓,我越黎越唔鍾意番學,唔鍾意讀書。
阿媽安排我學五六樣野,仲要我讀書,我好唔開心。佢仲成日係我面前話邊個同學仔好叻好叻考到邊間學校,我都唔知有乜野叻。
某一日,當小學派位成績公佈,我入唔到佢最想我入果間名校,佢當街當巷喊,然後鬧我無鬼用。我都唔知點解佢要鬧我,我好唔開心,無人明白我,我鬆開佢手走左去,衝出馬路,結果,俾車撞死。
短短既五年人生,我好似細細個就要去上Playgroup,但當時當去玩無乜野。自從我番學之後,我從未開心過。死,可能對我更好。
對於這對父母咁出位的安排,有一晚食飯,與母親大人提起。母親大人除了叫「陰功」之外,還覺得細細個邊駛咁讀書法。

我絕對贊同一件事:若果年幼時被培養喜歡學習喜歡上課喜歡讀書,他在日後願意學習的機會大增。但若果一早已經怕上學,而童年開心快樂的時間比別人少,他自自然然會抗拒上課。

填鴨式至此,就算想試試兩邊哪間好,以為子女太年幼無所謂,結果得不償失,何苦呢?

沒有留言:

發佈留言