2009年9月16日星期三

娛人娛己:Swing《武當》

自從知道Swing重組,知道Swing唔係出一隻碟就唔玩,知道Swing唔係出新曲加精選而係大碟,一直興奮!需知道當年由Snowman至Swing的音樂無論Big Band Jazz也好Swing也好又或者Love Ballad均玩得出神入化,雖然歌詞有時水準飄忽,但好玩過癮聽得開心,之後因為各自理念不同而分道揚鑣。他們簽新藝寶我十分放心:此唱片公司絕對容許歌手有高自由度玩喜歡的音樂,所以,期望極高。

在電台聽Big Band Jazz的我有貨讓人雀躍,到未出碟前在卡啦OK邊聽邊睇幾首歌,歌固然好聽,但那四個上中下集加外篇的射鵰發神經MV先至精彩:找來黃日華劉丹客串,兩條友又扮埋一份,仲有好友女友玩埋一堆,又特技又爆破,一定要先向唱片公司致敬--落本滿足呢兩條友天馬行空既幻想!


開宗名義回歸的我有貨大玩Big Band Jazz與及痴孖筋,大大公司再次開檔,歌詞乘上接下,熱熱鬧鬧,兩兜友唱得一樣咁放,先聲奪人,召集各方舊知音歸隊,開張總算來得有聲勢。

然後拿手慢歌Let it go,Jerald爸爸大師陳永良的以Bass及Trumpet拔刀相助撐乖仔(其實其他歌曲同樣有陳永良蹤影),將呢首原本輕輕鬆鬆教人放下既歌曲加入點點Jazz元素,聽得舒舒服服之餘亦有點格調。

攪鬼的Swing之後放出一首你以為係1984之類的歌曲,點知搵Wyman填一首麵包生命,我懷疑Wyman會唔會食方包,但佢以麵包可以配搭不同食物比喻人生可以好多可能性,過癮。呢首歌肯定可以做廣告歌,而且,越聽越肚餓。

接住同一理念,讓左腳先行一步,很Swing的編曲,寫的是叫人放棄平日最習慣最穩陣的事情,試試一些自己沒有安全感的選擇,可能會有另一新天地。

兩位現時已經是可以獨當一面的監製,今次自己炮製大碟,又豈只咁少花款?Hip Hop的點止兵兵林若寧歌詞好貼近流行話題,除了熱鬧之外亦極之諷刺現時娛圈,極易入腦又好玩!

Hip Hop過後來些Bossa Nova!尿床的啟示歌詞是全碟較為遜色,不過中段的Rap搶回不少分數;繼續Bossa的Hehehe所寫的極正:講身邊的縮骨精,呢樣都寫到,果然係Swing!獻給宅男的有鐘樓陀俠,簡單的Swing旋律與編曲,將沉悶的電車男生活寫得很Jazzy。

魚蝦蟹真的佩服林夕先生的詞:Wyman寫麵包,佢寫海鮮側寫環保,最抵死應該是這句:『吃到腹變胸,吃到檯也空,吃到袋也空,吃到海太空』嘩哈哈...仲食咁多海鮮?

埋尾的So Say We All是首很認真的慢歌,表面寫戰友戰至最後,其實應該是他倆堅持到底,放在最後,很有意思。

我還未有時間欣賞那張內容極之豐富的DVD,不過,只是唱片也夠開心。

這是今年Best Buy與及必買的中文唱片。

沒有留言:

發佈留言