2017年9月11日星期一

胡志明市的味道:Pho以外的越南菜(上)

都說了,同事介紹我吃不同的越南菜,讓我知道我認知以外的還有很多。我記得家住西營盤在非常年紀小的時候,在皇后大道西有一家越南菜館。我與爸常去吃牛河,他們那些檬呀濱海呀甚至鴨仔蛋我們當然沒有樣樣試過,但總記得名字。

這次,我也沒有試鴨仔蛋(太可怕不能接受),但有一些吃起來就想起那家店了。

首先光顧一家叫Quan bui的餐廳,是香港同事表示很近酒店而且價錢不貴又好好吃的。一條友到達,要上樓梯,裝修很特別,而且有露台——所以有外國人可以在外面隊啤吸煙,而室內呢,除了我之外,前前後後有三批食客,都是在這邊工作的中國人。
吃了幾樣東西,是超飽的。首先又是沙律,又是Lotus Stem沙律,有蝦及豬肉的。
可以見到材料很多,有究竟係筍定係蓮藕莖我都唔識分,有新鮮熟蝦,有烚豬肉。調味好好,開胃而好吃,連同蝦片一齊食,好得。
呢個海鮮炒麵好中式,材料好澎湃,夠鑊氣但不油膩。
其實我點既應該叫香茅烤牛肉米紙卷,我又實在無諗過係自己包既,當然,我唔會懶叻,叫侍應教我啦!首先將米紙輕放水浸軟,然後就放入米粉啦,好似楊桃但唔係(唔好意思我同事話過我知但我無寫低)既蔬果,青瓜片啦,香葉啦,仲有將包住香茅烤既牛肉拆淨肉包埋啦,就食得。雖然飽,但的確好清新好味道。

另一日,乃農曆唔知初一定十五,越南人係會去食素,所以同事帶我食素。最想食果間,初一十五當然爆左,然後再搵,去左Loving Hut,係呀香港都有果間,越南呢間就勁喇,兩層,好似酒樓咁,仲聽講可以係度擺酒。

越南既素呢,就一樣有洋蔥,蔥同蒜,所以,我食得好開心呵呵。
呢個係雜菌沙律,惹味而清新。
清炒夜香花,我好鍾意。
呢個炸豆腐上面放蒜,豆腐依然好濕潤。
呢個酸酸辣辣既湯就係用羅望子黎煮,從未食過,越式mild版素酸辣湯。
蒜香甜薯炒飯,乾身好味!
介紹下人地既青檸梳打,你自己落糖,青檸唔夠再俾你,不知幾好呀!
呢粒係用蕉葉包住既甜品,椰子紅豆,清甜有咬口。

若果越南食素係咁,我食多幾餐都仲可以呀!

沒有留言:

發佈留言