2017年3月20日星期一

大陣仗的燒海鮮:漁獲浜燒

原來飛得太多然後主力寫外地食過乜的結果,就是將好多餐本地餐廳忘記報導!好彩,我都有乖乖將照片放上網上相簿又有寫低餐廳名,先可以將應該介紹的餐廳寫一寫。

此餐廳名叫漁獲浜燒,位於銅鑼灣成幢好多間日本餐廳既澳門逸園大廈,而當晚就有朋友請食飯,開飯時間,應該係去年十一月既事。此餐廳主打乜?燒海鮮,即場係你面前幫你燒果隻。

首先出現係兩碟小食:雞泡魚干與及燒鰻魚,預計水準,可以的,特別係呢個燒鰻魚,肥美得來火喉亦剛剛好。

當晚亦有食刺身,應該係逐款點既,而侍應亦有推介當日有乜好介紹咁。雖然此店唔係主打刺身,質素不錯既,特別係秋刀,加上特製酸汁,好開胃!
另外有一個好邪惡既小食:蟹膏多士,朋友話一定要點喎:

好食但真係少吃為妙。好喇,是晚重點:特盛漁獲浜燒盛合二人前,HK$688,真係抵玩:
珍寶大蝦一隻,松葉蟹腳,鮑魚兩隻,蠔兩隻,帆立貝兩隻。質素如何呢?
 


















真係唔錯,樣樣新鮮,特別呢個蠔,鮑魚帆立貝亦好唔錯!

因為唔夠喉,於是點多個和牛Shabu Shabu:

無記錯唔貴,而和牛大家有眼見,油花幾豐富架!

最後貪得意點左呢個蕃薯雪糕:
實在係,份量細,又唔係特別好味,中伏。

總結,此店的確食燒海鮮水準不俗,而且價錢都幾合理,想久唔久豪一次,可以考慮此店。

沒有留言:

發佈留言